Nå Henning. Hvis du har det ligesom min gode ven i Lemvig, hans baghave må være fyldt op med ting til computere,
han siger nemlig altid, " nu smider jeg sgu det l*** ud af vinduet ", så må du ha' dig en stor en af slagsen.
Det der menes med " ERROR READING TRAIN DATABASE " er, at det er en consist, der ikke kan finde det materiel, som
står i den, eller det kan være det er .APK filen, der har samme problem.
Du kan altid åbne consisterne med WordPad og se om du har det materiel den indeholder. Du kan også bruge
ConBuilder eller Route Riter til at undersøge, om du har alt materiellet til consisterne, de skal nok finde ud af, om der
mangler noget.
Den her " ERROR READING TRAIN DATABASE.: File.: Line 254 " er en typisk fejl melding for mangel af MSTSBin FIX.
Linie 254 befinder sig næsten helt sikkert i lysinformationerne, dog uden at have talt efter. Linterne indeholder informationer,
som en standard installeret MSTS ikke fatter en bønne af, derfor fejl meldingen.
Jeg vil tro, at det ikke er nødvendigt, at geninstallere, men bare at installere MSTSPatch 1.6.122319. Håber den
ligger her på siden, for den helt nye er skrubtosset......... Ups, det gør den ikke
Jeg har tilladt mig, at lægge den op på
http://www.dantrainsim-today.dk under Epoke V / Cab&Sound midlertidigt. Mener ikke
den er andre steder. Jeg tager tæskene, når de kommer :cry: