Jeg vil gerne prøve at finde fejlen, hvis du fortæller mig hvad klokken er når du holder for rødt, men ellers må du prøve at speede lidt op - Husk f.eks. at starte afsætningen af pasagerer inden du afkobler vognene (ellers tager det 4 gange så lang tid - og så er du allerede godt sent på den).
Jeg kører mod Klampenborg med max. hastighed og når dertil ca. 30 sekunder før tid. Sætter passagerer af(!), kobler fra og løber om på "fuld skrue". Kobler på og fortsætter til yderste vendepunkt ved indkørsels-sig. for venstrespor (krydsning af højrespor).
Mens jeg holder ved PU-ind, kommer IC og kører til perron. Jeg får indkørsel (gul-grøn) og kører til PU, som er rød. Venter mens IC kører og får grønt blink kl. 10.40.29.
Kører - passerer U-sig., og kl. 10.41.21 kommer meldingen at en vogn er afsporet.
Jeg mener ikke, det er muligt at nå til perron før IC, hvis man også skal overholde køreplanen nogenlunde, og det er næppe muligt at nå Klampenborg ret meget tidligere. Desuden vil jeg nødig være passager i det tog, da opbremsningerne nødvendigvis bliver meget hårde. (Kører langs perron med 55 km/t).