Ja det er jo nogengange den øjeblikkelige sindsstemning der afgør forståelsen af et givent budskab.
Mit budskab er som du kan læse, på ingen måder negativt ment - hvilket jeg synes ret tydeligt skinner igennem i mine få kommentarer. Jeg er ikke typen som misbruger smiley-ordningen for at kamouflere mit indre galde.
Inden jeg skrev mit spørgsmål forsøgte jeg at tjekke om emnet havde været debatteret før, men fandt ikke umiddelbart noget.
Derfor tog jeg mig den frihed at stille spørgsmålet - og det er ligesom blevet besvaret. Det er så muligt at jeg ikke har været grundig/dygtig nok i min søgning og det er jo så bare ærgeligt.
Og hvis du stadig er i tvivl om, om jeg har fattet pointen, vil jeg gerne bede dig om at kigge tilbage i tråden. Allerede på et ret tidligt tidspunkt, gør jeg det klart for Frankenstein at jeg udmærket forstår hvorfor det ikke bliver som ønsket. At jeg så selv er med til at holde dialogen lidt igang, er vel forhåbentlig ikke skadelig virksomhed.
Og bare for at der ikke skal være nogen tvivl hos nogen...... Jeg har forstået at mit forslag ikke bliver til noget og sandsynligvis heller aldrig bliver det. Og fred være med det - det har jeg accepteret.