Er ved at kunne være blevet færdig med disse aktiviteter men har miste løsten til at lave dem færdige, idet jeg bør skrive hvilken materiele i skal hente bør jeg ikke lave et direkt link til det, men bare skrive hvilken hjemmeside det skal hentes fra, men gør det, det ikke mere svært for jer andre?
Fik denne mail.
Hej Jan,
Kort efter at vi havde lavet LJ M33 skrev du en mail til mig, hvori du bad om lov
til at lave et "dybt link" til dette ene Lokomotiv. - Hvilket jeg gav dig lov til.
Du spurgte om lov først, fordi du godt var klar over, at "dybe links" IKKE er velsete.
At det var en uskreven lov, at "dybe links" var bare noget, man IKKE brugte.
Derfor er min overraskelse stor, når du bruger "dybe links" til ALT det materiel,
du bruger i de Aktiviteter du laver. Uanset hvilken siden det pgl. materiel ligger på.
Det er vel ikke helt fair overfor de pgl. sider, og folkene bag dem, at man kan nøjes
med at downloade filer ad "bagvejen" og dermed ikke får set, ALT hvad der er at
downloade på de pgl. sider?
Hvis nu alle brugte samme teknik som dig, vil der jo heller ikke være nogen der
ser nye Aktiviteter du har lavet, og har uploadet til bestemte sider.
Du skriver så flot i den fil, der følger med den Aktivitet jeg sender til dig:
Citat:
"Tak til Erich Falensteen for at have lavet denne flotte rute,uden ham ingen aktivitet til Lollandsbanen 2."
Citat slut.
Det har du jo fuldstændig ret i. Og du viser dermed, at du har respekt for Erichs arbejde.
Hvortil os, der bruger tid på at lave materiel, og har det liggende på en server vi selv
betaler udgiften til, kan tilføje:
"Uden materiel ingen Aktiviteter". Så vi bør vel derfor også behandles med respekt?
Hvh.
Preben
www.trainsim.dk
Har godt nok ikke hørt fra ham i mange år før nu, men selvfølig vil jeg da også gerne rose og takke jer andre for jeres flotte arbejde og burde havde gjort det på en anden måde, men er det noget vi skal lave om på, men så skal alle aktiviteter trækkes tilbage og lave en ny materiele liste efter hans ønske mere eller mindre, hvad mener i selv?