Frankenstein skrev: Så vidt jeg husker HAR jeg lavet en virtuel station på Helgoland i den nyeste udgave af DK2000, det kan så være at jeg er kommet til at kalde den Svanemøllen ved en fejl.
Nu er jeg kommet helt igennem til AL-endestationen. Der er ikke nogen perron ved denne, og det tyder ikke på at der er nogen "rigtig" station på Helgoland.
En lille ting der undrer mig er at der er 140 km/t hele vejen igennem Kbh H og Nørreport når man kommer fra Valby og tager turen ind over spor 2 på Kbh H. Nu så jeg jo i en anden tråd at Tjalfe havde et dødt signal og jeg spekulerer så på om det kun er hos mig at der er 140 km/t eller om det er lavet sådan.
Og når man kommer vest fra så hænger træerne meget ud over banen lige inden Valby. De burde nok have været beskået en lille smule
Nå, men aktiviteten er for så vidt næsten klar, men jeg fandt nogle småtterier undervejs som jeg skal rette og derefter teste før jeg kan lægge den ud til test, men mon ikke den skulle blive klar til download i den kommende uge...?
Nå, men alt i alt, så har Erich formået at lave en ganske smuk strækning stort set hele vejen. En rigtig fornøjelse at køre den vej i det gode sommervejr
Og sjovt nok, så er jeg ellers altid startet fra København. Hvor ser alting anderledes ud når man for en gangs skyld kører den anden vej.