Ih altså Isonick !! :roll:
Du glemte Bc-t 313 !
SÃ¥ her kommer den rigtige oprangering jfr. MADS
MADS står for : Materiel Administrations Disponerings System
Dm 005. Bc-t 317 - 313 - 316 - 312 - 315 -311 -314 - 310 og til at trække toget bliver det idag EA 3002 som bliver i Padborg weekenden over og kører toget tilbage til København H som IP 813284
Toget har afgang i dag kl 1717 fra Kh spor 2. Forventes at være ved perron omkring kl 1645.
Den før omtalte litra Bcmh vogn fra sidste år var en "prøve" vogn idet man undersøgte markedet for at leje ekstra vogne da forespørgelsen på toget jo er stor. Den "jyske" skiløber er ikke et DSB tog, men derimod et DB produkt idet DSB ikke kunne stille materiel til rådighed sidste år. Derfor valgte de jyske rejsebureauér så at få DB til at køre toget. Har fra pålidelig kilde hos DB at det kniber gevaldigt med at få trækkraft til dette tog. Har meddelt min kilde hos DB Auto/Nachtzug at der kunne forespørges hos DSB Museumstog om at leje MZ 1401 til opgaven næste år. Se det kunne sku være en lækker oplevelse at se et "rigtigt" internationalt tog med ordentligt trækkraft foran.
Men som sagt før, jeg glæder mig til den 20/2-2006. Der er det min tur til at være Togfører/ Teamleder på Skiløberen 13285/13284 til Østrig.
Hav en rigtig god weekend og kom ind og kigge på årets første skiløber afgang!
De bedste hilsner
Dennis D, Togfører / Teamleder Skiløberen