Jeg må da indrømmet at jeg ikke har haft de samme problemer i DK1b (en rute som jeg stadig har), hverken i Ringsted (som tidligere omtalt under EC3
eller i Odense, men det er som Mogens anfører ganske irrelevant.
Spørgsmålet går på DK2000 og om der findes nogle signalfixes som jeg mangler? Noget tyder på at der opstår problemer når der sker en krydsning eller fletning af trafikken som åbenbart referer til signaler eller trafik som befinder sig rimelig langt væk.
Nu er jeg jo kun nået lidt over halvvejen af den tur jeg skal køre, og jeg frygter lidt hvad der sker når jeg når til udfletningen ved Erritsø hvor jeg skal holde til venstre og igen sammenfletningen med det nord/syd-gående spor ved Taulov.
Nu er jeg jo lidt stædig, så jeg skal nok få aktiviteten færdig, men det vil være noget pokkers ærgerligt hvis jeg er nødt til at gå på kompromisser som betyder væsentlige ændringer på mit sporvalg og hvis jeg må droppen en masse dejlig AI-trafik.
Nå, men nu vil jeg smøre et par håndmadder og så bruge de to timer på at køre rigtigt (og ikke bare simulere i AE) en tur til Odense. Jeg er nemlig i tvivl om jeg får lov til at køre videre derfra for i AE bliver playertoget holdende ved de to RP selv om signalet viser grønt.