Nu vil jeg da lige blande mig, selvom mit gamle mavesure korpus havde bildt mig ind at jeg ikke brugte siden her mere... Men det jo "mit" tog vi snakker om, så....
Mikkel skrev: Jeg betaler ikke da jeg syntes det er dybt godnat at betale får at få et tog man kan hente til
Trainz men til MST ska vi betale ja jeg betaler ikke så nøjes jeg med min ellers nydelig med de fejl den har
Det er helt iorden Mikkel, og var jo også hele ideen i sådan en tråd her, at lodde stemningen. Jeg accepterer fuldt ud at du har den mening, men synes du skal have forklaringen også, da det tit er lidt nemmere at sætte tingene i perspektiv når man kender hele sandheden. For at citere Morten: (ja, det sagde mit mavesure korpus også at jeg aldrig ville gøre igen, men nu gør jeg det altså, håber du kan tage det BC
)
BlackChart skrev: I have the second generation s-tog ready for export to Trainz, the only things that stops me is that I know nothing about exporting to Trainz and due to the fact that I can't download any Danish layouts to use the s-tog on I don't even want to take the time to learn the way of exporting to Trainz...
Jeg kan følge Morten 110% i det han skriver der, og hvorfor? Fordi jeg selv har det på samme måde bare omvendt. Selvfølgelig ikke fordi der mangler ruter til msts, men mit punkt er bare at jeg ingen fremtid ser i MSTS. Og for mig er "guleroden" ikke at der kommer ruter, men tilgengæld kunne en gulerod for mig være en lille økonomisk gevinst. Så ser jeg pludselig et perspektiv i at exportere til MSTS som ellers ikke interesserer mig på nogen måde. Se det som en betaling for "konverteringen", ikke for selve toget om du vil...
Frankenstein skrev: Helt Fair, er der så samtidigt chncer for at andre TRS modeller som i har vist også kan konverteres til MSTS på denne måde ?
Vil personligt hverken love eller afvise noget, blot sige at hvis et "pilotprojekt" som dette går godt kan det da ikke lægge op til andet end at man forsøger sig igen.
Venlig Hilsen
Andreas "Halalko" Møller