Hej BlackChart, jo jeg har prøvet som du forslår at kopire CDeren over på HDen i en mappe, og køre installationen derfra, med samme resultat!
Hej jorgenandersen, jo, ville godt prøve som du forslår, men den gamle maskine er desvære solgt videre til en jeg kender!
HAR NU LØST PROBLEMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Signalet er give, NU KØRE TOGEN IGEN!!!!!!
Hvordan gjorde jeg tænker du nok
, det kommer her!!
Framgangsmåden. Jeg satte hastigheden på CPUen ned i BIOS, fra 3.8 til 2.4, startede win XP op!
Satte CDen i, og gjorde som jeg plejer når spillet skal installeres, valgte det drev hvor jeg vil have den hen på, klikke OK, OG SÅ KØRTE DET!
Efter den var færdig, lukke jeg systemet ned, og satte CPU speeden tilbage til 3.8 Ghz, og startede op igen, startede spillet, og det kørte bare, har sat ALT havd spillet kan trække af grafikindstillinger på 100%, og det glider bare, i en opløsning på 1024x1280 32 bit!
Har derefter uden problemer kunne installere Rhine Valley, og alle de andre baner, ryter, samt togsæt ind!
SÅ NU KØRE TOGET IGEN!!
Vil gerne takke jer alle sammen for god hjælp, det er dejligt at man kan hjælpe hinanden her!!!
MÃ¥ske det kan bruges hvis du/i selv kommer ud for noget ligende med noget nyt og kraftig maskinerri!!
Nu er der igen noget ved at køre tog, og ikke mindst at flyve på langfart igen, når alt fungere!!
Takker endnu en gang til jer alle!!!
Villy