Dingo skrev: Det er jo også noget at gøre med at det er så s.... nemt at gå til, altså MSTS. Og nej Knud, det er ikke blot den del som driller som gør at jeg mener det er en dødssejler.
Jeg er tæt på at være enig med dig.
Og jeg tror desværre også at resultatet som nævnt i det indlæg du har gen-postet er uundgåeligt.
@bab:
Helt rigtigt, Erics DK2000 er rigtig flot, og den er testet mange gange og der er rettet mange fejl. Alligevel sidder jeg og bander over mit først trafiktog i mit Skiekspressen-cenarie. Jeg ville ønske at man selv kunne styre pathen nede på samme niveau som i MSTS. Det er fint nok at den selv beregner en path, men man skal altså kunne tvinge indstillingen på et sporskifte hvis ikke pathen er som ønsket.
Jeg vil også give dig ret i forholdet til MSTS (1). Jeg ved ikke hvor mange nye brugere der er tabt på den simulator fordi de enten ikke kendte dette forum, eller fordi de trods hjælp (på et eller andet niveau) ikke har været i stand til at få lortet til at virke.
Objektivt betragtet, så var der vel i dag ikke mange i Danmark som kørte MSTS hvis ikke det var for de mange realistiske danske ruter og det danske materiel samt muligheden for at få hjælp her....
Vi har ventet med længsel på noget nyt som RS, men forventningerne er ikke blevet opfyldt på den tekniske side, og måske er toget vitterligt kørt og RS-folkene er ikke med om bord...