Jeg har nogle kommentarer om selve pakken og installationen....
Du bør nok undlade at benytte docx-dokument-formatet. Det er ikke alle som har nyeste MS-Office. Brug hellere PDF. Der er jo ikke nogen som skal foretage ændringer i dokumentet, og alle kan læse PDF.
Open Office kan godt læse docx, men jeg er ikke sikker på at det ser ud som det gør i Word. Jeg har været nødt til at rette det til, og jeg vedhæfter en .rar-fil som indeholder både ODF og PDF-formatet af dette dokument. (jeg får kun lov til at vedhæfte PDF, så hvis du vil have RAR-filen må du lige sende en PM med din e-mai-adresse.)
Hold da helt op! Det kommer bag på mig at man skal downloade andre ruter. Er du sikker på at man ikke kan nøjes med at downloade de forskellige assets? - eller at de ikke er med i din rute som standard?
Hvorfor skal man downloade EMU 6111??? Jeg er nr. 82 i køen og der kan kun være 5 ad gangen. (nu er jeg nr. 65, så jeg får nok ikke hentet det i aften). Så må jeg kigge på ruten "Altenburg - Wildau" mens jeg venter...
""truckpack" av newS " er defekt ( 0 bytes)
Er "Truckpack vol.1 av newS" den samme pakke?
Du skriver "Alla objekt på denna sida:
http://www.banbyggarna.se/Railsim/sig...gnals.html" - Bliver denne side aldrig ændret? Kan du være sikker på at objekterne der er i dag også er der i morgen? Lige nu er der tre objekter.
PS! Manual til Svenska Signaler & Skyltar giver fejl 404