tjae der skal jo også være noget at køre med til stederne, hvis sporskiftet var i nogenlunde stand kan det vel være det gør mere gavn andre steder?
Rasmus
Ekspert
Antal indlæg: 1007
Rasmus skrev: hvis sporskiftet var i nogenlunde stand kan det vel være det gør mere gavn andre steder?
Tunge i spsk til afvigende gren (højre gren), samt hjertestykket var fjernet det sidste års tid, inden resten af spsk. 04 nu er blevet fjernet, så der var næppe meget brugbart tilbage i det
FC-leder
Erfaren bruger
Antal indlæg: 959
Det var efter sigende MZ1456 der var en tur i Skagen igår.
Den gode hr. Fleizch, blev ca 12 minutter forsinket i afgangen fra Fh med G87750 (Fh-Ar), grundet spsk-problemer i Fh...
FC-leder
Erfaren bruger
Ja det var fandme røv nederen skulle jeg lige hilse og sige ... først i let løb helt ud til maskinen i monsunregn i håb om at kunne komme afsted + 1 time , for derefter at blive skoddet grundet sporskifte problemer ... men jo det var 1456 der var så uheldig at lægge øre til mine forbandelser og ukvemsord .... he he
Fleizch
Kurt666
Medlem
Antal indlæg: 135
fleizch skrev: Ja det var fandme røv nederen skulle jeg lige hilse og sige ... først i let løb helt ud til maskinen i monsunregn i håb om at kunne komme afsted + 1 time , for derefter at blive skoddet grundet sporskifte problemer ... men jo det var 1456 der var så uheldig at lægge øre til mine forbandelser og ukvemsord .... he he
Fleizch
Endnu en god dag ved banen
FC-leder
Erfaren bruger
nope , stadig afgang fra Ã…rhus G kl. 6.45 med ankomst Frederikshavn 10.10..
og afgang Frederikshavn 19.52 og ankomst Ã…rhus H 23.20 ... det er ihvertfald kun meget lidt det afviger ..
Fleizch
Lkf DB Schenker
Kurt666
Medlem
og for de interesserede kan jeg oplyse at ugens Skagenstog først kører imorgen Torsdag d. 3 grundet opstartsproblemer onsdag morgen og dermed aflysning af toget...
Fleizch
Lkf DB Schenker
Kurt666
Medlem