Mon ikke folkene bag MSTS-2 kigger godt efter hvad KRS folkene laver af brølere, og prøver at undgå dem? Alt andet vil da være totalt tåbeligt. Og det ser ihvertfald sådan ud på flere amerikanske fora hvor snakken går lystigt blandt udviklere og brugere, om hvordan den skal være, hvad den skal kunne, og hvordan det i hvert tilfælde IKKE skal være.
Knud, hvis bare jeg kunne svare dig på det. Troede på et tidspunkt at det var min skærm som drillede. Men så lånte jeg min gamle fatters Acer bredskærm, og det hjalp heller ikke. Og har forsøgt med min gamle grafikkort opsætning (2 x 6600 GT) med samme resultat. Og mine computerspecs. fejler absolut heller intet. Der er rigeligt af det hele!
Men har bidt mærke i hvad EA Games skrev til mig. Mellem linierne fornemmede man deres "undren" over KRS og den måde det er skruet sammen på. Konklusionen var, at KRS som udgangspunkt IKKE er egnet til bredskærmsformater sådan som spillet er skruet sammen, selvom det er en option i indstillingerne. Og som jeg har skrevet før, kunne de ikke forstå at nogen havde held til at få det til at fungere. Men fik ikke fat i det hele, da det de skrev til mig var en blanding af svensk og dansk - til tider ret uforståeligt!
Så hvor fejlen helt nøjagtigt ligger, har jeg opgivet at finde ud af. Gider ikke bruge mere tid på det. Men hvis andre har den gyldne løsning, hører jeg selvfølgelig gerne om det.