Ææhm, Knud, hvad er overhalingsspor for dig? Venstresporet? Eller en station med flere spor? Man kigger lige i TIB nr 1 Fredericia-København H og ser, at mellem Odense og Nyborg er der 3 stationer, Marslev og Ullerslev er med "overhalingsmulighed", dog på en speciel måde, den fede streg er den vej man KAN komme ind (in real altså, i MSTS kan man ikke lave det på lige den måde), og den sidste "station" er Hjulby, med I og U (ingen PU). -- Opbygningen af veksel-spor er standset for længe siden, da man begyndte at diskutere i Banestyrelsen, hvad for et signalsystem vi egentligt skal have. -- På DSB strækningerne er der efterhånden 3 forskellige systemer. AM-systemet fra 1953, signaler med Forsignalering, og RYS-signaler. S-banen har endnu flere. Tar man fra Klampenborg til Ny Ellebjerg, er der først HKT indtil Hellerup. Nu er der S-togs-AM (den med 2 lamper, fast rød, og fast/blink grøn), indtil Lersøen. Der møder man F-zonen, nu er der forsignalering 400 meter før AM. -- Efter Flintholm er der HKT igen...
--- Det er meningen der skal HKT hele vejen mellem Hellerup og Flintholm, men det stoppede de midt i det hele.. Noget med Lersøen, som ingen ved hvad man skal stille op med.. -- Hygge KimE --