ADU skrev: Det er udmærket at der kommer forbedringer til MSTS, men så skal det også fungere for alle brugere.
Ja det er dejligt der kommer "udvidelser", men det kræver så også bare at brugerne sætter sig ind i tingene. Det er ligesom et Excel regneark, vil man virkelig bruge det til noget, så bliver man nød til at (uddanne sig) lære mere omkring hvordan man laver formler ect.
ADU skrev: Jeg mener ikke man som bruger ukritisk skal installere forskellige uofficielle programmer på sin PC uden at det er ordentlig gennemprøvet.
Det kan stadig ses i diverse forum – både danske og udenlandske – at brugere har installeret en rute eller et tog/aktivitet som ikke fungerer, indtil det bliver opklaret, at pågældende skal bruge X-tracks og/eller BIN-patchen, som så efterfølgende volder problemer ved installation og medfører, at ruter eller tog alligevel ikke fungerer.
Det står altid i "read me" eller "læs mig" filen hvad der skal bruges... - Måske du er for hurtig på "næste" tasten og ikke får læst det hele.
ADU skrev: De få officielle updates der findes til MSTS lader sig let og hurtigt intallere og har ingen indflydelse på de eksisterende aktiviteter/ruter.
Ja. Men i de officielle updates kan du bare ikke lave ret meget ekstra.
Og hvis du kun vil have MSTS uden updates, så hold dig til det. Men vil du opleve mere, ja så må du lære mere.
ADU skrev: Det var dejligt, hvis de uofficielle opdateringer kunne installeres på samme måde, og uden at det gav bøvl for selv den mest uerfarne (ED
bruger.
Igen kan jeg kun skrive...:
Vil du mere end et standart program kan, så må du på "skole bænken"