DaKalle skrev: Så vidt man kunne se på DR updates billeder, så gik de rundt med en serverings vogn.
For os pendlere, som dagligt benytter deres tog, er disse vogne mere til irritation end gavn og en bistro ville absolut ikke gøre det bedre.
Jeg syntes personligt det burde afskaffes og så måtte folk lærer, at enten smører en madpakke hjemme fra eller spise inden de går ombord.
Når jeg tager hjem er vi i forvejen presset nok ude i gangen og der bliver meget hurtigt trængt, når den vogn skal forbi.
De burde lytte til dem, som lægger penge i deres hænder hver måned(månedskort/pendlerkort), men det gider man åbenbart ikke.
Jeg efterlyser også en pendler kupe, men det vil man hos DSB heller ikke indfører, trods rigtig mange passagerer på den konto.
Altid spøjst at høre disse småbitre pendler-kommentarer. Du er måske også en af dem der synes at DSB-døgnet skal afskaffes da det generer pendlerne..!? :roll:
Togservice er godt for dem der rejser langt. Jeg bruger dem f.eks hver gang jeg skal til/fra min familie i Aalborg. Det er ikke alle der gider at spise flade håndmadder...
Husk også at tænke på andre end dig selv