Bab skrev: Rolig Knud
, det var hans første indlæg.
Åja, det havde jeg ikke lige bemærket.
Men alligevel, så uanset hvilket forum man bruger, så har jeg selv - på den hårde måde - erfaret at genoptagelse af tråde hvor forgående indlæg er ældre end nogen måneder tages ret ilde op.
Bab skrev: Rolig Knud
, det var hans første indlæg. Og af et første indlæg, var det faktisk ganske udmærket. Jeg har set værre eksempler.
Joh, og det var nok det der gav mig opfattelsen af at det var en erfaren skribent...
carlove skrev: Det er selvfølgelig rigtigt hvad du skriver Bab, men en prissænkning ville måske afstedkomme at nogle så ikke ville skele til pengepungen i første omgang, mange som har det småt med "Skillingerne" ville overveje hvad jeg ellers kunne få for de samme penge og køberskaren kunne så kunne blive udvidet på denne måde.
Det er helt sikkert noget som udbyderne har med i overvejelserne...
Når man tænker på, hvor mange mennesker der egentlig er om at udvikle sådan noget, og hvor lang tid de bruger på det, så kan man tydeligt se, at udviklingsomkostningerne er ganske betragtelige. Så når de sælger en simulator til mellem 300 og 500 Dkr. - hvoraf de første 20 % ryger direkte til den danske statskasse og en hel del af de øvrige går til anden skat, pension, forsikring, så kan man nok se at der skal sælges rigtigt mange eksemplarer. Og da efterspørgslen af den slags er begrænset, så skal man nok prise sig lykkelig for at de trods alt ikke koster mere end de gør.
Bab skrev: Og godt nytår til jer alle, uanset hvilken simulator i bruger
Og det fra mig også