Jeg har tjekket indbydelserne, til Holstebro Cup, og der står, at der vil blive transport med DSB. Om det så er særtog eller ej, ved jeg ikke, men det må man jo næsten formode. Og jeg tror ikke køreplanerne er kommet ud endnu, da der også står at tider for bus og tog kommer ud til de enkelte klubber i uge 10.
Til Hancock Cup, skal der transporteres folk fra Skive Banegård, så også der formoder jeg, at der skal køres med tog. Højtsansynlig også med særtog.
Begge to afholdes fra d. 20. marts til 23. marts 2008.
togdrengen
Ekspert
Antal indlæg: 1449
Jeg har også hørt der skal køres igen i år, da der skulle laves plads til togene på Kh, så det må næsten være lok og vogne igen ligesom de tidligere år.
Okay, så har det nok været materieltoget tilbage til Sjælland jeg så fra Nyborg Strand i torsdags. Her passerede ADns-e 530 + Bn-o 783 + Bn-o 780 + Bn-o 866 + Bn-o 806 + Bn-o 835 + DSB ME 1520 nemlig 14.44 retning Sjælland... Undrede mig også over hvad det var for et tog..
KH
Erfaren bruger
Antal indlæg: 586
jwt1
Ekspert
Antal indlæg: 1376