Tjalfe skrev:
Ingen har forbudt mig at hjælpe, men jeg ligger ikke inde med hverken programmer til at lave cabviews eller billeder fra førerrummet på en EA eller de andre ting mhmh beskriver.
Det gjorde jeg heller ikke før jeg startede med at lave tog i sin tid.. Dem fandt jeg, og lærte at bruge.
Tjalfe skrev:
Jeg har ikke indgående kendskab til det du foretager dig, men mhmh har beskrevet at visse ting er lavet ukorrekt (hvilket jeg tror på, da han nævnte at han til dagligt arbejder med tog). Resultatet er vel det samme hvis jeg havde indgående kendskab til hvad du foretager dig når et tog bliver til? - at det er lavet ukorrekt.
Jeg vil gerne hjælpe, men som sagt har jeg ikke redskaber til det. Men det ville være nemmere hvis I havde gjort tingene korrekt fra start.
Jeg havde heller ikke kendskab til at lave tog da jeg åbnede programmet første gang, alt hvad jeg kan er selvlært gennem tiderne. Jeg synes da selv, at mine kunskaber inden for 3D er blevet gode, så jeg kan ikke rigtigt bruge dine undskyldninger for noget. Det virker for nemt at sidde og spille hellig som du gør her.