Bab skrev: Jeg er kun træt af vinter. Gad godt have 10 cm sne (så min have er lige så flot som alle andres) og 20 grader i skyggen.
Bab skrev: Men et lille opråb til dig og alle andre som strikker en aktivitet sammen. Gider i ikke sætte banens navn ind i filnavnet. Evt forkortet. Jeg har en masse aktiviteter, jeg ikke ved hvor hører til.
Jeg forstår godt hvad du skriver, men i hvilket filnavn mener du?
Hvis det er .act-filen, så ligger den under selve ruten.Så kan det være RAR/ZIP-filerne og det kan jeg godt gøre, selv om jeg altid skriver det i den beskrivelse der er med i pakken. Det kan også være APK-filen, og det kan jeg også godt gøre, men hvis du ikke har hele pakken med materielbenyttelse så har du nok ikke meget glæde af APK-filen.
Men jeg skal prøve at huske det.
KimEast skrev: Man kommer ikke til Helgoland i DK2000 ihvertfald. Grunden er logisk nok, der er ikke sat en "virtuel station" op der hedder Helgoland, ergo endetstation kan ikke være Helgoland, hverken for een selv eller for AI-toge.
Der er en station lige derved der hedder "AL-tog endestation". Der er i hvert fald de blå markeringer. Kan den ikke benyttes som endestation?
Tjalfe skrev: Helgoland kommer du vel ikke til
Gedser - Nykøbing F: Lørdag
Nykøbing F - Østerport: Mandag - Lørdag
Østerport - Helgoland: Mandag - Fredag
Hvilken køreplan kigger du på?
Jeg skriver at jeg kører på 2005-køreplanen. I publikumskøreplanen står der dag 1-6 uden nogen bemærkninger. Kan heller ikke ses af KTØ05 som jeg lige smider et billede af her.