Hej alle
Jeg har læst en del om afsporinger på bestemte steder, bl.a. ved indkørsel til Skørping nordfra.
Udover skørping, har jeg også haft fejl på den nye Danmark rute; syd for Århus lagde togene sig i et virvar, hver gang et bestemt sted passedes.
Jeg havde før en computer AMD 3000, Atlon 64, med 1024 Mb ram.
Jeg har nu skiftet til Pentium 4, 3400 Mhz, 2024 Mb ram.
Det er ikke for at prale med min store maskine, men jeg håber andre kan have glæde af mine erfaringer; Alle afsporinger er væk, og 99 % af hakkeriet er væk. Hakker nu kun ganske lidt ved opdatering fra harddisken. Jeg skal lige nævne, at grafikkortet har 256 Mb ram.
FPS ligger nu ofte omkring 55.
Jeg synes blot det er utrolig, at der skal så kraftig en maskine til at køre MSTS tilfredsstillende, når man tænker på, hvad Microsoft skriver på omslaget til simulatoren angående PC-data.
venlig hilsen
Jacob
jacob
Lidt øvet
Antal indlæg: 32
Til lykke med vidunderdyret! Jeg kan selv fint köre ind på Skörping nordfra, jeg har en 1.8 GHz P4 med 1 GB og 128 MB på grafikkortet, men ansöger jævnligt finansministeriet (konen) om at opgradere. Det resterende hakkeri du nævner kan måske kureres ved at defragmentere.
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004 Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA Alder: 77 Status:
Well, Coupler-Fix gør underværker, uanset hvad maskine man bruger!! Uden at have forstærket sine koblinger, smutter vognene altså af ved Skørping nordfra! -- Hygge KimE --