Frankenstein skrev: Det emne har også været til diskution før, og resultatet er det samme, den er på vej ud. Jeg lægger ikke navn til en rute med totalskadet spordatabase.
Frankenstein skrev: Der er for længst gjort opmærksom på at ruten var på vej ud, så dem der bare har bygget aktiviteter til den, efter den oplysning, er selv ude om at de har spildt deres tid.
Undskyld at jeg siger det så direkte, men jeg syntes at det er en meget egoistisk indstilling til de (vi) som trods alt deler den samme interesse.
Der vil ikke gå det mindste skår af dig og dit omdømme ved at lade ruten ligge til download selv om du ikke foretager vedligehold på den.
Frankenstein skrev: Samtidigt er aktivitetsbyggerne forlængst blevet bedt om at "opfriske" deres aktiviter med nyt udstyr istedet for det der er udgået, og der er ikke sket en pind. Så jeg ser overhovedet ingen grund til at ruten skal være til DL længere.
Jeg ved ikke hvad du mener med at der ikke er sket en pind. Jeg begyndte at lave aktiviter til ruten før jeg vidste at du pønsede på at fjerne den, og de aktiviteter er opdaterede - jeg ved godt at jeg kun har en til DL i øjeblikket (de tidligere var ikke gode nok), men uanset dette, så er det da ikke dit problem om en enkelt aktivitet ikke virker, når blot de generelt gør, men måske har din udmelding også en selvforstærkende vikrning på den manglende vedligeholdelse af aktiviteter.
Men hvorfor benytter du ikke lejligheden til at høre hvad folk generelt mener med hensyn til din planlagte fjernelse af ruten? Der er jo en velfungerende poll-funktion her i forum, så kan du jo få en klar tilkendegivelse af hvad folk generelt mener.
Ellers må jeg jo bare sige at din udmelding gør at det fra min side nok vil være slut med at lægge aktiviter til download. Jeg gider ikke bruge tid på at lave noget og få folk til at teste og risikere at den der så oprindelig har lavet ruten så pludselig får primadonnanykker og sletter hele skidtet. Så vil jeg bare nøjes med at lave mine egne aktiviter helt for mig selv. Og det vil gælde alle ruter, ikke bare dem du laver. Og det vil måske heller ikke betyde så meget for nogen, jeg er jo blot en af mange - endnu....