Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Kan ikke finde den rute

Udskriv debat

Kan ikke finde den rute
Skrevet af , 2/9-2005 16:07 (#1)

Jeg har engang kørt en rute som havde københavn, vordingborg og nykøbing f på programmet, men om jeg kan huske hvad for en rutepakke jeg skal hente...og hvor???

Så derfor beder jeg jer om hjælp...altså jer som lige læser dette indlæg.

P
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Kan ikke finde den rute
Skrevet af , 2/9-2005 17:04 (#2)

er du sikker frankenstein, for det er jo Seeland Old ruten som jeg ikke har prøvet endnu. Men den lyder til at være taget ud fra gode >>gamle<< danmark. Ahhhhh Damplokomotiver.

Men den jeg kørte var med ic3...hvilket vil sige ...NEUES track

P
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af lbr40, 2/9-2005 17:46 (#3)

Der var også en rute, der hed EDK (Eastern Denmark), men den fås vidst ikke mere... :cry:
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 17:48 (#4)

Det gør den ikke Grin Men prøv da istedet Denmark 2000 Elektric
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af , 2/9-2005 18:25 (#5)

jamen jeg prøver lidt af hvert
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Kennie, 2/9-2005 19:01 (#6)

der er jo også Danmark 1.b
Brugers avatar
Kennie

Meget øvet

Antal indlæg: 351
Bopæl: Valby
Alder: 36
Status:

Hilsen Kennie

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 19:05 (#7)

Ikke mere, den er på vej ud til venstre Grin
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af knudbe, 2/9-2005 20:10 (#8)

Hvorfor?
Det er da en rigtig god rute.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 20:30 (#9)

Det emne har også været til diskution før, og resultatet er det samme, den er på vej ud. Jeg lægger ikke navn til en rute med totalskadet spordatabase.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af knudbe, 2/9-2005 21:03 (#10)

Frankenstein skrev: Det emne har også været til diskution før, og resultatet er det samme, den er på vej ud. Jeg lægger ikke navn til en rute med totalskadet spordatabase.

Men selve ruten virker jo fint. Jeg har kørt en masse på den, og der findes også en masse aktiviteter til den rute.
Det kan nok være at du ikke selv syntes den er optimal, men jeg har altså ikke bemærket at der skulle være noget galt med spordatabasen og når nu en masse mennesker kan og har fornøjelse af at køre på den, så er der da ingen grund til at fjerne den fra hostene.
Du kan vel nøjes med at bekendtgøre at der ikke længere er nogen support og udvikling på den, det må vel være tilstrækkeligt. Det er jo ikke kun dit eget værk du fjerner, du vil jo også være årsag til at andres tid og energi til udvikling af aktiviteter vil være spildt.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 21:27 (#11)

Ikke for at gentage mig selv men alligevel.

Frankenstein skrev: Det emne har også været til diskution før, og resultatet er det samme, den er på vej ud. Jeg lægger ikke navn til en rute med totalskadet spordatabase.

Der er for længst gjort opmærksom på at ruten var på vej ud, så dem der bare har bygget aktiviteter til den, efter den oplysning, er selv ude om at de har spildt deres tid.

Samtidigt er aktivitetsbyggerne forlængst blevet bedt om at "opfriske" deres aktiviter med nyt udstyr istedet for det der er udgået, og der er ikke sket en pind. Så jeg ser overhovedet ingen grund til at ruten skal være til DL længere.

EOD
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af , 2/9-2005 21:39 (#12)

jeg siger tak for alle indlæg. Ja det er lidt ærgeligt at den er på vej ud. Nu tager jeg toget i skole hver morgen fra Nykøbing F. til Roskilde, så det ville have været rart igen at kører den på pc...
...nu da man ikke engang må få lov at køre toget til roskilde om morgenen selvom man spørger personalet pænt. TSK TSK. TYPISK DSB Smile

P
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 21:54 (#13)

Hej Paha
Denmark 1.0b er væk fra min egen side, men hvis du er hurtig kan du hente både rute og patch fra denne side.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af knudbe, 2/9-2005 21:59 (#14)

Frankenstein skrev: Der er for længst gjort opmærksom på at ruten var på vej ud, så dem der bare har bygget aktiviteter til den, efter den oplysning, er selv ude om at de har spildt deres tid.

Undskyld at jeg siger det så direkte, men jeg syntes at det er en meget egoistisk indstilling til de (vi) som trods alt deler den samme interesse.
Der vil ikke gå det mindste skår af dig og dit omdømme ved at lade ruten ligge til download selv om du ikke foretager vedligehold på den.

Frankenstein skrev: Samtidigt er aktivitetsbyggerne forlængst blevet bedt om at "opfriske" deres aktiviter med nyt udstyr istedet for det der er udgået, og der er ikke sket en pind. Så jeg ser overhovedet ingen grund til at ruten skal være til DL længere.

Jeg ved ikke hvad du mener med at der ikke er sket en pind. Jeg begyndte at lave aktiviter til ruten før jeg vidste at du pønsede på at fjerne den, og de aktiviteter er opdaterede - jeg ved godt at jeg kun har en til DL i øjeblikket (de tidligere var ikke gode nok), men uanset dette, så er det da ikke dit problem om en enkelt aktivitet ikke virker, når blot de generelt gør, men måske har din udmelding også en selvforstærkende vikrning på den manglende vedligeholdelse af aktiviteter.

Men hvorfor benytter du ikke lejligheden til at høre hvad folk generelt mener med hensyn til din planlagte fjernelse af ruten? Der er jo en velfungerende poll-funktion her i forum, så kan du jo få en klar tilkendegivelse af hvad folk generelt mener.

Ellers må jeg jo bare sige at din udmelding gør at det fra min side nok vil være slut med at lægge aktiviter til download. Jeg gider ikke bruge tid på at lave noget og få folk til at teste og risikere at den der så oprindelig har lavet ruten så pludselig får primadonnanykker og sletter hele skidtet. Så vil jeg bare nøjes med at lave mine egne aktiviter helt for mig selv. Og det vil gælde alle ruter, ikke bare dem du laver. Og det vil måske heller ikke betyde så meget for nogen, jeg er jo blot en af mange - endnu....
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af lbr40, 2/9-2005 22:07 (#15)

Hej Erich,

Hvad pokker er det, jeg må læse... at du tager Denmark 1.0b væk fra serveren. Det er en rigtig god rute, og de store ruter i DK er der ikke for mange af. Det er en af de ruter der fungerer allerbedst, både at installere og køre på. Der er da ikke noget i vejen med den spordatabase.
knudbe skrev: Det er jo ikke kun dit eget værk du fjerner, du vil jo også være årsag til at andres tid og energi til udvikling af aktiviteter vil være spildt.

Her skal der lige siges, at jeg har været med til at teste Knuds aktivitet til denne rute med stor fornøjelse, ikke mindst at se, at den virker i praksis. Det vil være pokkers ærgeligt, hvis "man" er igang med nye aktiviteter til den rute.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af Ghosttrain, 2/9-2005 22:44 (#16)

Hvis der er nogen der er egoiskt her, så er det vist dig Knud. Du hverken kan eller vil anderkende EJEREN af rutens beslutninger. Men det er SUVERÆNT undertegnede der bestemmer, hvilken del af det kan du ikke fatte uden at skulle brokke dig ? Men hvis du har så mange problemer med hvad jeg foretager mig med mine egne ting, så kan du jo bare holde dig væk fra dem.

Primadonnanykker, ja det må da være dine der er tale om, siden at du ikke kan tåle at en rute du har lavet en aktivitet eller to til bliver fjernet på grund af fejl.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af Marc, 2/9-2005 23:04 (#17)

Desuden er der jo også en anden ting man skal tænke på - Der er ikke ret mange som gider at køre på Denmark 1.0b nu når Denmark Electric er kommet ud. Man ville da godt kunne lave aktiviteter til den, men hvor mange ville downloade dem?
Jeg ville da synes at det var kedeligt at lave aktiviteter til en rute som kun få gad at køre på Smile

Jeg kan slet ikke forstå den kritik der er imod Erich. Hvis man sætter de to ruter op ved siden af hinanden, så er Denmark Electric langt mere "up-to-date " end Denmark 1.0b.
Og som jeg sagde før, så er der ikke ret mange som vil køre på Denmark 1.0b mere, hvilket jo vil sige at den kun ville ligge og optage en masse plads på Erich's side.
Brugers avatar
Marc

Ekspert

Antal indlæg: 1720
Bopæl: Skævinge
Alder: 37
Status:

Skrevet af knudbe, 2/9-2005 23:18 (#18)

Marc skrev: Desuden er der jo også en anden ting man skal tænke på - Der er ikke ret mange som gider at køre på Denmark 1.0b nu når Denmark Electric er kommet ud. Man ville da godt kunne lave aktiviteter til den, men hvor mange ville downloade dem?

Regionaltog 4525: Afgang Østerport 7.22 - Ankomst Kalundborg 9.18
Med masser af trafik - forsøgt at holde de korrekte tider ifølge tilgængelige køre- og sporplaner
Tilføjet: 19-Jul-2005
Downloads: 295

Til sammenligning så er godaktivitetspakken fra april til Denmark Electric downloadet 312 gange.

I øvrigt, så er der sikkert en del som meget gerne kører noget andet end blot de nye elektriske togsæt. F.eks. ME og MY.
Denbark 1.0b er jo nærmest en mellemting mellem oldtimer og sidste nye - en meget stor periode i dansk jernbanehistorie.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af knudbe, 2/9-2005 23:44 (#19)

Frankenstein skrev: Hvis der er nogen der er egoiskt her, så er det vist dig Knud. Du hverken kan eller vil anderkende EJEREN af rutens beslutninger.

Jeg har på intet tidspunkt anfægtet din rettigheder, ligesom jeg heller ikke anfægter aktivitetsbyggernes eller consistbyggernes rettigheder.

Frankenstein skrev: Men det er SUVERÆNT undertegnede der bestemmer,

hvilket du jo så tydeligt demonstrerer

Frankenstein skrev: hvilken del af det kan du ikke fatte uden at skulle brokke dig ? Men hvis du har så mange problemer med hvad jeg foretager mig med mine egne ting, så kan du jo bare holde dig væk fra dem.

Det kan jeg jo så bare vælge.

Frankenstein skrev: Primadonnanykker, ja det må da være dine der er tale om, siden at du ikke kan tåle at en rute du har lavet en aktivitet eller to til bliver fjernet på grund af fejl.

Primadonnanykker er når man ikke kan vise det storsind at lade noget der rent faktisk virker være tilgængeligt for dem der er interesseret, men blot skal fjernes fordi du ikke syntes at det skal være der længere.
Hvis du ikke vil have det på ts-ef.com - måske på grund af pladsmangel - så kan jeg da godt forstå det, men jeg kan ikke se at der skulle gå noget som helst fra dig for at lade den ligge på tog-sim.dk
Reelt set kan det jo ikke betyde det mindste for dig at de der er interesseret i ruten også har mulighed for at hente den. Det er det jeg kalder primadonnanykker. Der er jo ikke nogen fejl i den rute når man kører på den.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af Kennie, 2/9-2005 23:45 (#20)

Danmark 1.b har jo næsten hele S-banen bare ikke Fra Avedøre Til Køge så det er jo kun den bane man kan køre på vis man vil køre s-tog
Brugers avatar
Kennie

Meget øvet

Antal indlæg: 351
Bopæl: Valby
Alder: 36
Status:

Hilsen Kennie

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Der er strøm i lokomotiverne, men de kører ikke Materiel 1 18-11-2017 20:28