Kære Alle.
Mange, mange tak for alle de tilsendte billeder! Min postkasse er ved at drukne i billeder fra af røde danske tog, landsbykirker og små 'grise'. I behøver derfor ikke sende flere
En eller anden foreslog at Berlingske betalte et eller andet - jeg har skam sendt en mail til øko-afd., men regn ikke med nogen donation - min taknemmelighed er det bedste jeg kan tilbyde + plus selvfølgelig al omtalen.
Når jeg bad jer om hjælp, så var det fordi jeg ellers ikke ville have haft danske billeder med i artiklen - jeg har testet strækningen DKElectric 2000 og Fredrikshavn-Århus. Men jeg har ikke haft tid til at downloade dansk materiel, signaler og lignende.
Men jeg bringer alle hjemmeside-links og håber at I dermed vil opleve en forøget tilstrømning af nye tog-nørder. Og nørd er positivt ment!
Jeg er selv personligt imponeret over mange af de grafiske detaljer, som I er lykkedes med - på nogle områder slår de endda købe-pakkerne. Og I gør det bare for sjov og endda med en håbløst uddateret microsoft-kode.
Igen - tak for jeres hurtig udrykning!!!
/Mads Wallentin