Nu tager vi den i sydgående retning.
Udvekslingen sker i Hannover. CNL 483 fra København ankommer som sagt 02:37.
Delen til Amsterdam kobles sammen med vogne fra 3 andre tognumre.
Det ene tognummer er EN 446 fra Warszawa Wschodnia. I dette tog indgår også D 11MJ fra Moskva og Minsk. Dette tog ankommer 02:21 til Hannover
Begge disse tognumre splittes, sådan at den ene del fortsætter med Amsterdam-delen af CNL 483 , og den anden del fortsætter med Basel-delen. Basel toget kommer derefter til at hedde CNL 473.
Den sidste del der skal kobles på Amsterdam-toget er CNL 456 fra Prag. Jeg kender ikke præcist ankomsttidspunktet for dette, men ved at det ankommer til Hannover før EN 446.
Så når toget forlader Hannover, består de altså af CNL 483 fra København, EN 446 fra Warszawa, D 11MJ fra Moskva og Minsk og CNL 456 fra Prag.
Togdelen fra Prag er forrest, delen fra Warszawa/Moskva er i midten, og bagerst er delen fra København.
HÃ¥ber det hjalp