Det ville jeg være
Men tak for de pæne ord dog... I skal ikke tage fejl, jeg tager bestemt også billeder der er sløret, men jeg viser dem bare ikke, jeg prøver at huske det til næste gang forholdende er ens.
F.eks. da ME'erne kørte sandwitch stamme, der tog jeg også et par MF, i perfekt lys og dunkel himmel, men hvis de ikke overholder alle de basis krav der skal opfyldes for at få et brugbart billede, så bliver de på min PC.
Prøv og vær lidt selv kritiske, personligt syntes jeg ikke I få andet, end kritik ud af at ligge billeder med fejl op. Det kan jo så også være brubart i sig selv. Mange vil sikkert ikke syntes om mine alternative billeder, fordi det i deres øjne ikke er et rigtigt jernbane billede. Jeg syntes bare at med 1000++ billeder fra Valby station må man tænke anderledes, ellers bliver det blot endnu en registering, og det ikke fedt hvis det bare igen er en typisk MF eller ME.
Og så kommer vi nu over i "Motiv-billeder" det er en genre jeg personligt har, hvor det ikke gør vildt meget at nogle få grundregler er overtrådt, fordi motivet er noget helt særligt.
Ved ikke om det giver mening...