Bab, der er jeg personligt ikke enig med dig. Selvfølgelig vil det være et stort plus med noget dansk i KRS, men det er bestemt ikke afgørende i mit tilfælde. Modsat dig, synes jeg faktisk at gameplayet er direkte pinligt. At KRS ikke har bare en smule selvkritik over hvad de sender på gaden af kvart færdige produkter, det er simpelthen utroligt.
Det eneste jeg indtil videre synes er godt, er deres materiel - det ser da ok ud.
Ved godt at jeg er grov nu, men KRS's tegneserie landskaber med neongrønne træer, virker en tand for billigt på mig. Det kan stort set alle andre spiludviklere lave pænere. Og synes rent faktisk godt at et simulationsspil må indeholde noget realisme.... også på grafiksiden.
Med hensyn til Diablo, kan jeg kun give dig ret, det er godt alt taget i betragtning. Jeg selv spiller også gamle spil, eksempelvis Insane fra år 2000. Halvlam grafik men fedt gameplay.
Og så lige for at slutte af angående KRS. Jeg læste i et andet forum (3dtrains), at salget af KRS er gået helt i stå i England efterhånden som de forskellige freaks rundt om fik prøvet spillet af. Og butikkerne gider ikke tage det hjem af samme årsag.
De fleste forventer dog at spillet bliver bedre med tiden, men stort set alle er også enige om at Kuju har spillet fallit med denne udgivelse, og endnu engang understreget at de ikke magter sådan en opgave.
Det er da lidt som at sætte et ludospil til salg uden brikker.