Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
ud med msts

Udskriv debat

ud med msts
Skrevet af Thomas_, 27/1-2007 21:48 (#1)

MR-4073 skrev:
SÃ¥ hellere slette lortet, og vente et stykke tid til den nye Kuju Rail Simulator!

Yes det er rigtigt.. bare væk med lortet.. men jeg vil nu hellere vente og se hvad Microsoft trækker op ad posen igen.. Jeg synes KRS ser for tegneserie agtigt ud, ligsom trainz.. Selve simulationen skal være meget realistisk, ellers tror jeg ikke den hitter hos mig.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert

Antal indlæg: 1877
Alder: 43
Status:

SV: ud med msts
Skrevet af MY-Fan, 27/1-2007 22:37 (#2)

Tjaaaa.. MSTS er da skønt, og det bliver bedere når DSB S-tog Del 2 kommer og BlackChart's 4generations s-tog kommer. Grin

Men jeg skal helt klart have Kuju Railroad Simulator, når det kommer og så er jeg osse sikker på MSTS vil samle støv, ihvertfald hos mig! Smile

Og ThomasH, hva sker der p.t. for dit billed med dronning Margrethe? Shock
Brugers avatar
MY-Fan

Erfaren bruger

Antal indlæg: 823
Alder: 34
Status:

Skrevet af Thomas_, 27/1-2007 22:50 (#3)

MY-Fan skrev:
Men jeg skal helt klart have Kuju Railroad Simulator, når det kommer og så er jeg osse sikker på MSTS vil samle støv, ihvertfald hos mig! Smile

Jeg glæder mig til demoen.. Så kan man jo se om man skal investere i spillet, eller om det var en engangs fornøjelse.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert

Antal indlæg: 1877
Alder: 43
Status:

Skrevet af madsen, 18/2-2007 11:11 (#4)

hej ja nu har jeg haft msts til at virke igen.MEN det var en kort fornøjelse, jeg har lagt nogle nye add-on ind og så var det sku slut med at lortet virkede. den starter på at loading og så går den ud på skrivebordet igen og lukker programmet.. det kan sku da ikke passe at man skal være it nørd for at få det til at virke. er der ikke nogen der kan lave en afstemning om hvor mange der har eller har haft problemer med msts. jeg er sikker på at det er rigtig mange mvh madsen
Brugers avatar
madsen

Medlem

Antal indlæg: 99
Bopæl: Gørding
Status:

Skrevet af madsen, 18/2-2007 16:59 (#5)

ja det er da meget muligt.. for det andet kan jeg sku ikke se hvordan fanden du kan være moderator når du genere folk der har betalt for at være medlem her på siden .men det mener du vel at du har ret til din klovn
Brugers avatar
madsen

Medlem

Status:

Skrevet af Ghosttrain, 18/2-2007 17:42 (#6)

Nøjagtigt lige så meget ret som du har til at genere downloadede addons's og dermed deres forfattere, bare fordi du ikke kan få det til at virke.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af madsen, 18/2-2007 18:00 (#7)

hvem har sagt at det er downloadede aad-on ????????? for det er det ikke
Brugers avatar
madsen

Medlem

Status:

Skrevet af nicol, 18/2-2007 20:20 (#8)

Nu kan jeg alså ikke ladevær med at blande mig.

Man behøver alså ikke at være it nørd for at finde ud af MSTS.

Jeg har en farfar der er 71 år og er lige begyndt på MSTS og han har installeret mange mange mange addons i sin simulator og andre ting, og det var unden nogle problemer fordi han 100% har læst readme filen der fulgte med,og jeg gør det samme og har aldri haft nogle problemer,
Og har jeg haft problemer har man nogle rigtig gode venner her på togsim man kan spørge hvis man ikke kan finde ud af det, tænk lige på det........
Brugers avatar
nicol

Medlem

Antal indlæg: 81
Alder: 41
Status:

Skrevet af caa, 18/2-2007 21:57 (#9)

Så vil jeg også på banen, har nu brugt Msts i 4 år, og har aldrig haft brug for at geninstalleret msts. Grin
selvfølige har der været fejl, som man ikke lige umiddelbart kunne gemmenskue, de fleste fejl som jeg har haft, har netop været fejl 40.. Wink fordi man jo lige netop har overset en linie, det betyder som regel kørsel eller ingen kørsel med msts.
nu f.eks. Erich's DK F blev installeret i første hug, ingen problemer overhovedet. Grin
det skal lige siges at ca. et år efter at jeg startet med msts, havde jeg en masse problemer, som netop fik msts til lukkede ned, så fik jeg langt om længe taget mig sammen til at få installeret Conbuilder, få rettet alle skrive/trykfejl i trainsmappen, der var til 3-4 nætter, og siden dengang nå jeg installer noget nyt, igemmen Conbuilder med det.
man skal også huske et ordenligt grafikkort og en masse ram i pcen.
og hvis der skulle opstå nogle fejl, så har man jo netop dette og andre forum til at få hjælp i. Grin Grin
det skal lige siges til slut, at jeg ikke er nogle super pchaj, men kan dog få det til at virke.
Og ja selvfølige bruger man en masse tid, men det er jo hobby ik' Wink Hilsen Caa Grin Grin
Brugers avatar
caa

Meget øvet

Antal indlæg: 398
Alder: 53
Status:

Skrevet af smilly, 19/2-2007 11:23 (#10)

madsen skrev: ja det er da meget muligt.. for det andet kan jeg sku ikke se hvordan fanden du kan være moderator når du genere folk der har betalt for at være medlem her på siden .men det mener du vel at du har ret til din klovn

Til madsen

Syntes du skal til at vare dit sprog en smule, Frankenstein forsøger bare på at hjælpe, det er ikke vores skyld at du ikke kan få DIN MSTS til at virke....

Dette er en henstilling og den SKAL følges!
Brugers avatar
smilly

Medlem

Antal indlæg: 115
Bopæl: Skanderborg
Alder: 42
Status:

Skrevet af madsen, 19/2-2007 16:56 (#11)

hjælpe???????????? det eneste jeg fik var et beskidt svar. men det er jo ikke første gang at et medlem her for et beskidt svar fra ham..så vare mit sprog her NEJ
Brugers avatar
madsen

Medlem

Status:

Skrevet af jorgenandersen, 20/2-2007 04:45 (#12)

Efter DEN klump måtte jeg jo kigge lidt tilbage i tråden for at finde ud af hvad der var galt, og jeg må altså sige at selv om jeg ikke er medlem har jeg ALDRIG fået et eneste "beskidt" svar her... end ikke hvis jeg har udtrykt mig som værende i absolut uenighed med Erich, hvilket er sket, indtil flere gange. Men, hvis der sker fejl, hvis man gerne vil have hjælp, hvis MSTS kvajer sig etc etc, er det altså ABSOLUT nödvendigt at dem der forsöger at hjælpe får de informationer de nu altså er nödt til at have for at se hvor problemet er. Jeg arbejder med dette problem hver eneste dag på embedet, og det er somme tider værre end at trække en visdomstand ud, uden bedövelse, at få folk til at give mig det jeg SKAL have for at löse deres problem. Og disse folk betaler for det! Der er nogle der begynder at tale med store bogstaver og forlanger at tale med min chef, det får de da lov til, for når jeg fortæller ham MIN version af historien, spörger han blot om jeg har fået den nödvendige information fra dem, for ifölge mine sagsnoter har jeg ikke fået dette. Så falder det ligesom til jorden......

Madsen, at få MSTS til at virke er ene og alene DIT ansvar. Vi er en del der kan få den til at köre, og vi er klar til at hjælpe. Vi er også klar her, men vi kan altså godt lide at blive talt ordenligt til, og vi vil svare ordentligt tilbage.

Og Erich og alle de andre og så mig selv har ikke udvekslet en eneste besked om dette, dette kommer bare fra mit inderste.

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvor kan jeg finde MSTS (uden for internettet) Andet 9 16-04-2014 18:15