Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
NYT ANG. DK2000F, OPDATERING

Udskriv debat

NYT ANG. DK2000F, OPDATERING
Skrevet af KimEast, 16/2-2007 01:46 (#1)

Hej alle DK2000F-fan. Ruten har fået en pæn tiltrængt ansigts-løftning. -- Og hvad mener jeg nu med det?? Allerførst, der er IKKE rørt ved sporene. Men der er rørt ved signalerne. - Jeg er startet ved Helsingør, og der kan man nu køre mod Hellebæk, et stykke forbi havnen, eller starte der, enten selv eller med et ai-tog. - Desuden kan man, både med person-toge og gods-toge, komme helt ind i færgerne, eller starte helt inde fra færgerne! igen også som ai-toge.. ! - Det samme system med færgerne er lavet ved Kørsør, Nyborg og Rødby Færge. - Ligesom Helsingør, har ALLE andre stationer på den danske del, fået dværge, der gør, at man overalt nu kan lave ranger-togveje der virker, selvom et eller flere PU'ere skulle være med i denne ranger-togvej, desuden sat stop-bom-signal ved spor-slut.!!! - -- Der er sat ca 600 dværge på overalt på stationerne. -- Bemærk, at ved Århus, er det kun fra Århus H og mod havnen, at der er fuldt opdateret. Godsbanegården kan der desværre ikke røres ved. -- Bemærk, at København G kun delvis har fået dværge, så der skal man lave ranger-veje mod steder, der HAR dværge, ellers kan man få uventede problemer! .. På den tyske side har jeg lavet en masse dværge, og andet der ligner dværge, overalt i ranger-områder. og ved Hamburg er der fra Pinnenberg lavet midlertidigt signal-system... Da Erich senere skal bygge Hambirg helt om, skal jeg se hvad jeg kan få fingre i af avanceret signaler, der er bedre end dem der er nu. Smile ........ Udover dette er der lavet masser af andre forbedringer.............. Opdateringen kommer ud i næste uge engang.... GLÆD JER!! Smile
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Opdatering af MX og MY-lokomotiver Materiel 5 21-05-2014 11:33
DK2000F/D-rutten? Ruter 3 14-11-2012 16:08