Nu er jeg lidt forvirret.... ? Og det skal der nok være mange der ka få noget ud af.... :lol:
Har tidligere fra erfarende "rutebyggere samt brugere" hørt dem sige :
Gem ruter/tog o.s.v. , reinstaller MSTS og kopier derefter de "gemte/backup" mapper ind i MSTS,
og herefter skulle det virke.
Jeg har til dato gjort det på denne måde, og har ikke haft store problemer med nogen af de ting.
Jeg kunne dog forestille mig, at de "nye/nyere og bedre" tilføjelser, såsom X-Tracks/New Roads , kunne være en stor konflikt i sig selv, og udover det, kunne man forestille sig at diverse tilføjelses programmer, kunne lave "kage" i det hele,
hermed mener jeg at f.eks. "trainstore o.s.v." e.v.t. kunne lave kuk i et eller andet, selv om det her og nu virker som de skal.
De største problemer jeg har haft, er med X-Tracks , d.v.s. diverse versioner med tilhørende "udvidelser" .
Kan være jeg tager grueligt fejl , men eftersom jeg kun har "brugt" X-Tracks med udvidelser o.s.v. , har jeg ikke oplevet de problemer der her påpeges.
I skal være velkomne til at "RIVE, mig ned af det jeg tror på" , men alligevel har jeg ikke oplevet de fejl o.s.v. som beskrives.
Men kunne måske være stødt ind i dem, hvis jeg havde brugt de diverse tillægsprogrammer o.s.v. .....
Hvor er MSTS ånden blevet af ? ?
Giver man op så hurtigt... ? ?
M.v.h.
Loke.