Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Nye Vogne

Udskriv debat

Nye Vogne
Skrevet af , 8/7-2005 02:38 (#1)

Hejsa
Tjekkiske vogne som er placeret i Pragh toget som afgår fra København, kan nu hentes på gipper.dk, sammen med vogne som hører til EN483 både sovevogn og dobbeldækker nattoget.
Så nu kan i jo få lavet nogle ture med sættet alt efter behør. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Nye Vogne
Skrevet af , 28/8-2005 13:41 (#2)

Hejsa!
Der er lige lagt op på gipper.dk Tyske eltog for 356 mb, og så er de lagt i klasser så det virker mere overskueligt, Endvidere er der T-vogne fra Oslo Sporveje, som ligger i Download/Jernbane/T-bane
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af togdrengen, 28/8-2005 16:39 (#3)

Jeg savner du det rigtige cab til den. Jeg har et set et billede af det på http://www.trikkogbane.info
Brugers avatar
togdrengen

Ekspert

Antal indlæg: 1449
Alder: 32
Status:

Skrevet af Steamhammer, 29/8-2005 13:09 (#4)

Så må du jo i gang med at lave det, hvis du savner det! Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af AndreasM, 29/8-2005 17:00 (#5)

gippermand skrev: Tjekkiske vogne som er placeret i Pragh toget som afgår fra København

Man kan vel ikke også hente de italienske vogne fra Rom toget der afgår fra Fredericia vel? Dem vil jeg vildt gerne have...
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Skrevet af Marc, 29/8-2005 18:33 (#6)

AndreasM skrev:
gippermand skrev: Tjekkiske vogne som er placeret i Pragh toget som afgår fra København

Man kan vel ikke også hente de italienske vogne fra Rom toget der afgår fra Fredericia vel? Dem vil jeg vildt gerne have...

Tænker du på det gamle expresstog , fordi jeg mener bestemt ikke at der har kørt tog fra Fredericia til Rom i mange mange år. Hvis det er, så er et tog som Ferieexpressen, og det bruger dansk/tysk materiel.
Brugers avatar
Marc

Ekspert

Antal indlæg: 1720
Bopæl: Skævinge
Alder: 37
Status:

Skrevet af AndreasM, 30/8-2005 00:36 (#7)

Marc skrev:
AndreasM skrev:

Tænker du på det gamle expresstog , fordi jeg mener bestemt ikke at der har kørt tog fra Fredericia til Rom i mange mange år. Hvis det er, så er et tog som Ferieexpressen, og det bruger dansk/tysk materiel.

Nej, lige præcis Marc, du fattede næsten pointen Wink Der kører ikke tog Fredericia-Rom med italiensk materiel, ligeså vel som at Prag toget ikke kører fra København, men fra Århus, og ligeså vel som at "dobbeltdækker" og "sovevogn" i 483/482 dækker over præcis det samme, da det netop er dobbeltdækkerne der er sovevognene, de andre er henholdsvis liggevogne og almindelige kupevogne... Grin

Det var et lettere sarkastisk indlæg med et forsøg på at drille Gippermand lidt for hvor meget han havde sat sig ind i tingene Wink
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Skrevet af Marc, 30/8-2005 01:29 (#8)

nååååh! Okay, så forstår jeg det bedre Grin
Brugers avatar
Marc

Ekspert

Antal indlæg: 1720
Bopæl: Skævinge
Alder: 37
Status:

Skrevet af , 2/9-2005 20:02 (#9)

Hejsa AndreasM
Jeg ved godt at den dobbeldækker jeg lavede var en sovevogn, og at Nachtzug vognen er en form for Liggevogne eller kupevogn.

Det var et lettere sarkastisk indlæg med et forsøg på at drille Gippermand lidt for hvor meget han havde sat sig ind i tingene

Det gør ikke så meget du skal være velkommen. Wink
Og jeg troede bare at selve togen afgik fra København, men ok så ved jeg det at den afgår fra et andet sted. Så kan jeg da sige, at jeg ikke lave aktiviteter, så det må vel være til dem hvorfra det skal afgå. Heldigt for mig, så får jeg ikke balade med ledelsen med forkert afgående tog. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af togdrengen, 3/9-2005 18:53 (#10)

togdrengen skrev: Jeg savner du det rigtige cab til den. Jeg har et set et billede af det på http://www.trikkogbane.info[/quote]

Nogen der ved om man kan downloade det et sted?
Brugers avatar
togdrengen

Ekspert

Antal indlæg: 1449
Alder: 32
Status:

Skrevet af , 3/9-2005 20:04 (#11)

Hejsa Morten

Der er kun to muligheder lige for tiden, enten lave det selv eller vente, det sidste jeg har hørt er at man overvejer det fra Norsk side, så vi har kun at vente. SmileSmileSmile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Lyd på vogne Generelt 2 19-09-2019 10:51
Kinesiske loko og vogne Generelt 2 22-12-2010 15:02
Installere vogne Materiel 9 07-08-2010 20:20
Farvefilm med FAF-vogne! Real-Life-Tog 4 09-06-2010 15:49