knudbe skrev:
Og så længe at Denmark2000 kun er på ts-ef.com, så må jeg desværre undvære den rute da download derfra er ganske uhyggelig.
Den dag, hvor ruten ligger et fornuftigt sted, f.eks. tog-sim.dk, så kan jeg meget let overtales til at prøve den, men hvis der er el-tingester hvor de ikke skal være, så vil jeg nok foretrække gode gamle Denmark 1b alligevel.
Dertil kan jeg jo så kun sige, at den rute kommer du nok ikke ud at køre på, for den kommer kun til at ligge på ts-ef.
Og hvad angår downloadhastighed kan det lige PT ikke være anderledes da jeg har den hurtigste linietype man kan få til privat brug fra Dansk Kabel TV, og jeg har ligesom ikke tænkt mig at betale et par tusinde kroner om måneden for at få en professionel linie. Samtidigt har jeg jo heller ikke investeret i egen server for derefter at lægge ts-ef på et webhotel, eller mine produkter på andre websider bare for at andre kan få den downloadhastighed de vil have. Man kan sagtens bruge en downloadmanager fra ts-ef. Det er der faktisk mange der gør med stor succes. Sådan er tingenes tilstand, og det vil der ikke blive ændret på.