De beskrivelser jeg har fundet indeholder vist kun passageraktiviteter, og hjælpen i AE syntes jeg ikke gør mig klogere, men der må jo være nogle væsentlige forskelle på dels hvordan man starter selve aktiviteten fra scratch og dels det kan skal gøre undervejs som rangering af- og tilkobling af vogne...
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]
Hej Knud!
En godsaktivitet! Du kan jo kigge på rangering i Rødby, min kreation. Jeg var ved at udvide den med en aktivitet, der skulle føre hele den samlede stamme, til Roskilde, med afsætninger af godsvogne undervej, med 2 my i front. Men sygdom har fået mig til at holde en ufrivillig pause, i aktivitetsbyggeri.
Men du kan bruge den i Rødby, som en guide i hvordan man kan køre med gods, på alle sidespor.
egon.weber
Erfaren bruger
Antal indlæg: 582
Hej Egon
Jeg har prøvet at køre en godstur - der er en med som standard i MSTS - men det jeg søger er lidt om hvordan man kommer i gang med en sådan kreation. Vil det fremgå hvis jeg åbner en sådan aktivitet i AE?
Når der er tale om persontogsaktiviteter, så er det jo en hel videnskab, og jeg var nok aldrig kommet i gang uden de flotte vejledninger fra Kim S suppleret med vejledninger fra venlige mennesker her på sitet.
Jeg kunne forestille mig at en godsaktivitet er mindst lige så kompleks, f.eks. alene det at angive hvor man skal hente og aflevere de enkelte vogne.
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]