Hej alle - tak for velkomsten
Jeg ved godt at det er irriterende når folk bare stiller spørgsmål, uden først at have undersøgt mulighederne, så jeg har været inde på både FAQ og rodet rundt i downloadområdet, men jeg syntes ikke at der var noget der der kunne besvare lige de spørgsmål som jeg havde. Så er det jo rat at man kan spørge her, og de links som er anført vil jeg se frem til at studere nærmere her i løbet af aftenen. Jeg må dog så sige, at selv om jeg nu ved at der findes sådanne vejledninger så kan jeg da godt se, at jeg burde have opdaget punktet "Vejledninger" i højre side, men jeg har haft for stor fokusering på kolonnen med MSTS. Som lbr40 anfører, så er der måske for mange af de samme spørgsmål i dette forum, men betyder det at sitet ikke er intuitivt for nye brugere? Det første
jeg stødte ind i, var downloadhastigheden. Jeg havde godt set at man skulle registres for at få hurtigere hastighed, men jeg harved ikke fået læst at jeg efterfølgende også skulle betale for at få fri hastighed. Nu har jeg dog i går betalt de 100,- så jeg skulle ikke have problemer i den retning det næste års tid (hvis min betaling altså bliver registreret)
Og så en lille sidste ting: Den status man har i venstre side (Spammer, Pendler, Stationsforstander (bemærk at det er i et ord) hvorledes bliver disse tildelt?
SÃ¥, nu er tatstaturet slidt op....
Mvh
Knud