Forum » Off Topic » Snik-Snak
Downloadsider

Udskriv debat

  Downloadsider
Skrevet af USDiesel, 12/11-2010 01:23 (#1)

Hejsa alle dem som er her

Det er efterhånden længe siden at jeg var her sidst, og kan se at der er skiftet ud i snart alle hjemmesider, Sikken noget bras!

Hvorfor kan der ikke downloades på Oldtimersitet, når jeg logger ind med mit gamle navn?

Hvorfor er Erich´s side linket til Oldtimer, og kan der ikke downloades fra hans gamle side mere?

Man skulle måske blive på de US site!

Mvh USDiesel
Brugers avatar
USDiesel

Begynder



Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 12/11-2010
Alder: 69
Status:



SV: Downloadsider
Skrevet af knudbe, 12/11-2010 19:57 (#2)

USDiesel skrev:
Det er efterhånden længe siden at jeg var her sidst, og kan se at der er skiftet ud i snart alle hjemmesider, Sikken noget bras!

Det er nok det der kaldes udvikling... Intet er helt statisk.
Kører du MSTS eller RailWorks eller andet?
USDiesel skrev:
Hvorfor kan der ikke downloades på Oldtimersitet, når jeg logger ind med mit gamle navn?

Det ville nok være mere passende at stille det spørgsmål på OTK
USDiesel skrev:Hvorfor er Erich´s side linket til Oldtimer, og kan der ikke downloades fra hans gamle side mere?

Hans gamle side er lukket og sammen med andre sites fusioneret med OTK. Alt det står der faktisk noget om i forskellige tråde både her og på OTK
USDiesel skrev:Man skulle måske blive på de US site!

Mvh USDiesel

Efter din signatur at dømme, så er det jo i de amerikanske baner at du har dit hjerte, så det kunne da være... Her i DK er det jo primært dansk og europæisk som har interesse.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]


SV: Downloadsider
Skrevet af Steamhammer, 14/11-2010 14:55 (#3)

Hej USDiesel,

Nu har Knud jo svaret på det meste, men meningen med at slå de fire sitets sammen er jo at det skal være nemmere at finde tingene ét sted frem for at skulle besøge flere sites.

Jeg vil da gerne se på hvorfor du ikke længere kan logge ind men skal så vide hvad dit gamle navn var på otk?
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: