Steamhammer skrev: Begrebet Karenstid findes ikke i Oldtimerklubben, det må stå for din egen regning.
Nå, jeg er ikke klar over at det var ophørt. Det var da ellers i en periode mere regelen end undtagelsen at noget der blev lagt til download var forbeholdt de betalende medlemmerne i en kortere eller længere periode. Der var da også et tidspunkt hvor der var noget nær krise, netop fordi dette blev omgået.
Steamhammer skrev: Og jeg kan simpelthen ikke se hvad det kommer andre end Oldtimerklubben og ejerne af de to sites ved hvilke betingelser de er overtaget på.
Nå, det tror jeg ellers at der er rigtig mange der godt kan se. Jeg kan ikke lide udtrykkene "indtil videre" og "foreløbigt".
Og hele denne polamik bare fordi jeg skriver
Spørgsmålet er: Er der i forbindelse med overdragelsen stillet nogen betingelser eller defineret nogen hensigtserklæringer omkring den fortsatte downloadpolitik på disse to sites?
Et simpelt spørgsmål man åbenbart ikke kan få svar på.
Så må jeg jo spørge sådan i stedet..:
Kan de nye ejere garantere at der IKKE kommer karenstid eller andre indskrænkninger på dantrain-sim.dk og dantrainsim-today.dk for brugere der IKKE betaler kontingent til OTK?
Jeg ser med spænding frem til besvarelsen...