Hej,
Jeg har de sidste par dage lavet L39 (København - Århus) og L44 (Århus - København) til Danmark 2000H (og IC836 og 165) som jeg regner med snart at ligge op på sitet.
Jeg bruger udelukkende materiel der pt. kan hentes på tog-sim.dk og
http://www.trainsim.dk.
Under aktivitetsbygningen har jeg stødt ind i et par (små) problemer:
1. Nogle gange kan man riskikere at man får et "restriction" signal hvilket viser sig ved at der ikke er lys i signalet. Efter hvad jeg kan se burde det være stop-og-ryk-frem, altså et blinkende rødt lys.. Nogen der har en idé om der er et nemt fix til det?
2. Ligepludselig begynder AI togene at køre langsomt i activitet editoren f.eks. tager det en time at komme fra Århus til Horsens med et MR tog. Men i selve spillet ser det ikke udtil at være tilfældet. Samme problem er at togene engang imellem stopper i Nyborg eller Ringsted, men hvis man genstarter activity editoren er det problem der ikke, det forekommer heller ikke i selve spillet. Andre der har prøvet det, og evt. har en løsning?
3. Ved indkørsel til Århus viser både I og SI signalet lav hastighed, umiddelbart er der ingen grund til I signalet viser lav hastighed idet man ikke pasere nogle sporskifter, der kræver lavere hastighed end strækningshastighed.. Nogen måde at løse det her på? (vel ikke særligt hensigtsmæssigt det tager 4-5 min at komme indtil parronen)
Jeg bruger MSTS Bin 1.8x (working release).
Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at takke Erich for det fine stykke arbejde han har lavet med DK2000!
Mvh,
Bo