Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
En Godsvogn

Udskriv debat

  En Godsvogn
Skrevet af egon.weber, 30/4-2004 20:42 (#1)

Kære venner!
Jeg mangler desværre HABBINS Dirty-udgaven, er der ikke en der kan uploade den? Så tror jeg kan få alt fansk til at virke.
Jeg havde downloaded HBILLNS dirty istedet, og kan nu ikke finde den jeg mangler!
På forhånd tak.
Egon
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:



SV: En Godsvogn
Skrevet af Holbrook, 30/4-2004 22:21 (#2)

Som det vist nok er skrevet et andet sted så har dem der har lavet det trukket det tilbage, tror jeg. Men ligemeget om de har eller ej må jeg eller en anden ikke sende den til dig uden ejerens tilladelse. Så du er desværre nødt til at vente på at den bliver uploadet her eller at der kommer en anden udgave.
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert



Antal indlæg: 1657
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 36
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

SV: En Godsvogn
Skrevet af egon.weber, 30/4-2004 23:34 (#3)

Ok Tak for svaret.
Håber de får fingrene ud af gaskanalen, og får lavet den side, jeg har min klar indenfor 1 uge, har brugt tdc, helt gratis, som privatbruger!
Hilsen
Egon
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: En Godsvogn
Skrevet af egon.weber, 1/5-2004 06:02 (#4)

Er der en der ligger inde med den ene vogn, jeg mangler?
Kan i så ikke sende den som vedhæftet fil til:

På forhånd tak
Egon
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: En Godsvogn
Skrevet af Christian17, 1/5-2004 10:33 (#5)

Hej Egon.

Vi må stadig ikke sende den vogn du mangler, da ejerne ikke tillader det. Wink
Brugers avatar
Christian17

Ordstyrer



Antal indlæg: 1059
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Århus N
Alder: 37
Status:

Med venlig hilsen
Christian Krone
Webmaster http://www.banebilleder.dk

SV: En Godsvogn
Skrevet af egon.weber, 1/5-2004 13:25 (#6)

De er da bindegale, med deres beskyttelse af oprettigheder!
Når jeg får lavet egen hjemmeside, begynder jeg at bygge aktiviteter. Bliver jeg bedre til det, laver jeg nok om på noget materiale, så det osse kan hentes, gratis, for mig er det en leg/hobby, skal ikke tjene på det!
Venlig hilsen
Egon Cool
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: En Godsvogn
Skrevet af Rasmus, 1/5-2004 13:32 (#7)

hov hov, vi andre tjener nu heller ikke på det Shock
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert



Antal indlæg: 1007
Tilmeldt: 11/4-2004
Alder: 39
Status:

Rasmus S.

SV: En Godsvogn
Skrevet af , 1/5-2004 15:11 (#8)

egon.weber skrev: De er da bindegale, med deres beskyttelse af oprettigheder!
Når jeg får lavet egen hjemmeside, begynder jeg at bygge aktiviteter. Bliver jeg bedre til det, laver jeg nok om på noget materiale, så det osse kan hentes, gratis, for mig er det en leg/hobby, skal ikke tjene på det!
Venlig hilsen
Egon Cool


Hvad folk gør eller ikke gør med deres ting, er helt deres egen sag......
Vær så venlig at respektere det, selvom det måske ikke lige falder i god jord hos dig Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: En Godsvogn
Skrevet af , 1/5-2004 20:10 (#9)

egon.weber skrev: Ok Tak for svaret.
Håber de får fingrene ud af gaskanalen, og får lavet den side, jeg har min klar indenfor 1 uge, har brugt tdc, helt gratis, som privatbruger!
Hilsen
Egon


Jeg har et andet forslag, du indbetaler 15000 danske kroner på min konto, og så sørger jeg for at vores fremtidige side er oppe og køre imorgen, for så det betalt arbejde...... Wink

egon.weber skrev: De er da bindegale, med deres beskyttelse af oprettigheder!
Når jeg får lavet egen hjemmeside, begynder jeg at bygge aktiviteter. Bliver jeg bedre til det, laver jeg nok om på noget materiale, så det osse kan hentes, gratis, for mig er det en leg/hobby, skal ikke tjene på det!



Hvad nu hvis jeg bad dig om at sende Pro Train 2 til mig, fordi jeg vidste du lå inde med den (tænkt eksempel Smile ), ville du så gøre det? Det det jo nok de færreste der ville, fordi det er payware, men sjovt nok, så har vi sq samme rettigheder til at "beskytte" vores arbejde hvis vi laver det gratis!..... Så man må acceptere de regler der er, eller lad være med at bruge/hente/forvente noget....
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: En Godsvogn
Skrevet af , 1/5-2004 22:13 (#10)

egon.weber skrev: Ok Tak for svaret.
Håber de får fingrene ud af gaskanalen, og får lavet den side, jeg har min klar indenfor 1 uge, har brugt tdc, helt gratis, som privatbruger!
Hilsen
Egon


Nu ved jeg ikke med dig, men vi har ikke hel dagen til at sidde og lave hjemmeside og tog i ! Som du selv siger i en anden tråd, så er det en leg/hobby og derfor bliver der lavet noget når man har tid eller lyst !

egon.weber skrev: De er da bindegale, med deres beskyttelse af oprettigheder!
Når jeg får lavet egen hjemmeside, begynder jeg at bygge aktiviteter. Bliver jeg bedre til det, laver jeg nok om på noget materiale, så det osse kan hentes, gratis, for mig er det en leg/hobby, skal ikke tjene på det!
Venlig hilsen
Egon Cool


Det er simpelthen så dejligt at blive kaldt bindegal !

Sådan nogle udtalelser der, det får os til at vente endnu 14 dage med at lægge togene op til download !

Jeg kan ikke se hvorfor vi er bindegale ! Der er ingen steder vores tog kan ligge til download på den gamle t-s.dk, da den server de lå på er taget ned, og før de bliver lagt op igen, skal der skrives nye read me filer og de skal pakkes i EXE filer !

Desuden så har vi heller ikke tjent en rød reje på det her, tvært imod, det har været en udgift !

Så ærligt talt, bare fordi det ikke lige går efter din vilje, så behøver du da ikke svine os til !! Hvis det ikke havde for os, så havde du slet ikke haft nogen vogn !

Med Venlig Hilsen
Thomas H.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: En Godsvogn
Skrevet af BlackChart, 1/5-2004 23:54 (#11)

Denne tråd udvikler sig i en hel forkert retning, dette ønskes ikke derfor er denne tråd låst!

Er der mere i vil diskutere, vedr. copyrights og andre ting omkring rettighederne, bedes i holde det privat, evt. via besked systemet her på siden...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hbbillns godsvogn Aktiviteter 11 20-07-2005 19:30
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: