Anders: Du skal klikke på aktivitets-navnet - så downloader du
Til jer andre: Jeg har fået løst mit problem - det var selvfølgelig relateret til MSTSBin. Jeg er kommet til Beijing uden mine CD'er, så jeg fik fat i et NoCD fix, men jeg skulle lige hitte ud af, hvlken train.exe jeg egentlig skulle bruge. (Ja - jeg VED godt, at det er noget snavs med det NoCD fix, men hvad skal jeg gøre? Hvis jeg finder MSTS herude, så er det sandsynligvis alligevel en kopi..)
Nyt Spørgsmål:
Jeg har installeret DSB ABs VIA 2.0 - ennda flere gange for at være sikker, men hver gang jeg starter MSTS op, så får jeg beskeden "File not found: abnscab.sms" Jeg har gravet lidt i eng-filerne for ABs VIA materiellet, og de siger allesammen: Sound ( "abnscab.sms" ), men abnscab.sms ligger IKKE i materiel-folderen - den ligger derimod i Common.Snd\DSB_ABns\abnscab.sms
Dvs jeg ville have forventet en linie i eng-filen noget i retningen af Sound ("..\Common.Snd\DSB_ABns\abnscab.snd") ligesom jeg ser i øvrigt materiel, der anvender lyd fra "Common.snd"
Er der nogen, der har kommentarer til dette, eller kan fortælle mig, hvad jeg evt har misforstået. Lyder underligt, hvis alle har disse problemer med ABs VIA..
Mvh Sten