Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Hvad der leges med lige pt.

Udskriv debat

  Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af , 2/11-2008 23:01 (#21)

Hmm ikke igen. Nå men synd du stopper med de flotte vogne, havde være flot og se dem om aften med lys i, ak ja.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af Thomas_, 2/11-2008 23:51 (#22)

Jeg kan slet ikke se hvad problemet er.. Når folk kan køre rundt i en ER der er modificeret/repaintet til en ET.. Hvad er så problemet i at køre rundt i en tyskvogn der er repaintet til danske farver?

LP2 bliv du bare ved med at repainte, hvis du synes det er sjovt og du kan få lidt tid til at gå med det, er det det vigtigste. Hvis du så uploader det, og nogle synes om dit arbejde, er det kun et plus.. Du skal IKKE lave tog for at behage andre, det er der ikke fremtid i, og folk vil sjældent værdsætte det i forhold til den tid du har lagt i det..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af AndreasM, 3/11-2008 01:12 (#23)

ThomasH skrev: Jeg kan slet ikke se hvad problemet er.. Når folk kan køre rundt i en ER der er modificeret/repaintet til en ET.. Hvad er så problemet i at køre rundt i en tyskvogn der er repaintet til danske farver?

Ja det er vel ca. ligesom at køre rundt i en MH der er 30% for stor på alle leder og kanter, eller var det for lille den blev? Pfft Pfft Pfft
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger



Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Brønshøj
Status:


SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af jorgenandersen, 3/11-2008 03:17 (#24)

Dette står totalt for egen regning, men jeg synes det er synd hvis Brian holder op med at repainte - for mig er det rart at höre at der er nogen der GIDER göre noget kreativt i det hele taget, og jeg vil gerne opmuntre Brian til at fortsætte.

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger



Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 76
Status:


SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af Thomas_, 3/11-2008 09:21 (#25)

AndreasM skrev:
ThomasH skrev: Jeg kan slet ikke se hvad problemet er.. Når folk kan køre rundt i en ER der er modificeret/repaintet til en ET.. Hvad er så problemet i at køre rundt i en tyskvogn der er repaintet til danske farver?

Ja det er vel ca. ligesom at køre rundt i en MH der er 30% for stor på alle leder og kanter, eller var det for lille den blev? Pfft Pfft Pfft


he he ja.. men det var ret sjovt at konvertere den, for trækstængerne fes rundt og ind igennem førerhuset.. Pfft
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af hec, 3/11-2008 10:28 (#26)

ThomasH skrev:
AndreasM skrev:
ThomasH skrev: Jeg kan slet ikke se hvad problemet er.. Når folk kan køre rundt i en ER der er modificeret/repaintet til en ET.. Hvad er så problemet i at køre rundt i en tyskvogn der er repaintet til danske farver?

Ja det er vel ca. ligesom at køre rundt i en MH der er 30% for stor på alle leder og kanter, eller var det for lille den blev? Pfft Pfft Pfft


he he ja.. men det var ret sjovt at konvertere den, for trækstængerne fes rundt og ind igennem førerhuset.. Pfft


den passer da elleres meget godt her


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
hec

Meget øvet



Antal indlæg: 206
Tilmeldt: 30/3-2008
Status:


SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af AndreasM, 3/11-2008 12:20 (#27)

hec skrev: den passer da elleres meget godt her

Niks, prøv at mål den, den har forkert størrelse Wink Kan godt være det ser fornuftigt ud, men rigtigt er det ikke Wink
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger



Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Brønshøj
Status:



SV: Hvad der leges med lige pt.
Skrevet af hec, 3/11-2008 18:20 (#28)

AndreasM skrev:
hec skrev: den passer da elleres meget godt her

Niks, prøv at mål den, den har forkert størrelse Wink Kan godt være det ser fornuftigt ud, men rigtigt er det ikke Wink


nej selve lokomotivet er noget mindre men det var nu også mellemrummet
imellem pufferne jeg mente Pfft
Brugers avatar
hec

Meget øvet



Antal indlæg: 206
Tilmeldt: 30/3-2008
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Lige NU! 85% Rabat på Train Simulator 2014: Steam Edition Andet 1 28-06-2014 00:33
Hvad skal jeg købe til min søn? Andet 11 13-05-2013 10:46
Transportministeren der ikke ved hvad han taler om Real-Life-Tog 24 29-12-2010 23:42
Hvad er godt at købe? Modeltog 5 26-10-2010 03:13
Hvad betyder "opformeret" Snik-Snak 6 31-05-2010 21:36
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: