Forum » Off Topic » Snik-Snak
Euro Truck Simulator Demo

Udskriv debat

  Euro Truck Simulator Demo
Skrevet af knudbe, 8/9-2008 00:21 (#21)

Jeg har bestemt ikke sagt at jeg ikke kan lide spillet. Jeg har spurgt til hvad der er i det, og fået at vide at det ikke dækker de to områder som jeg har interesse i, nemlig 1: Skandinavien og 2: andet end motorveje.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]


SV: Euro Truck Simulator Demo
Skrevet af , 8/9-2008 19:30 (#22)

Jeg prøvede lige demo hvorman kan køre 1 time gratis.
Jeg kørte lidt rundt ved Berlin, Frankfurt, og München og fik gennemført en ordre.
Byerne er ikke så store og der er meget motorvej og lidt landevej som jeg fandt ved Frankfurt.
Ser ganske fint ud, grafikken god nok, men tror spillet bliver kedeligt i længden?

Lidt screenshoots fra min tur.


Vedhæftede billeder:

Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Euro Truck Simulator Demo
Skrevet af Steamhammer, 8/9-2008 21:48 (#23)

martin skrev: Jeg vil lige sige at der kommer mere til ETS endnu...

Så vil jeg høre hvorfor knudbe og steanhammer ikke kan lide spillet ???????? "om man ikke kender spillene, som eks. msts og diverse andre, der kommer patch og pack til dem , Og at Rome ikke er bygget på 1 dag"

I kan godt lide KRS og den har været på market i ca 1/2 år og der er stadig væk ikke kommet noget dk ting til det eks. toge og vogne.(Min mening om KRS er et SKOD spil)

Der er kommet mere til ETS end der er kommet til KRS af nordiske ting, på de knap 7 dage det har været gaden


Jeg tror du har fået noget galt i halsen Martin!

Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg ikke kan lide spillet, men blot at det ikke er noget for mig, så længe der ikke er danske veje og flere alm. veje end der er nu jfr. div. maps.

Selve grafikken ser ud til at være OK, så det er slet ikke det jeg vælger det fra på, men på de ovennævnte ting som jeg personligt vægter højt.

Og så forstår jeg ikke lige din sammenligning med hvad der er kommet til ETS og KRS for et besøg på de sider du linker til har kun vist en dansk Netto-trailer, dog i flot kvalitet, som andre har nævnt, er der kommet mindst to danske ruter til KRS, så din sammenligning falder helt ved siden af, der kommer også nyt til KRS hver eneste dag.

Jeg har selv et par 18wheeler-sims, men har ikke rørt dem det sidste års tid, det blev simpelthen for kedeligt at futte rundt på de amerikanske veje, men jeg vil da ikke afvise at jeg kunne finde på at købe ETS hvis der dukker danske veje op, det vil tiden så vise!
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)


SV: Euro Truck Simulator Demo
Skrevet af Anonym Bruger, 10/9-2008 17:52 (#24)

Efter hvad jeg kan se så kan man downloade div. landeveje.
Brugers avatar
Anonym Bruger

Ekspert



Antal indlæg: 2729
Tilmeldt: 8/5-2005
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Train Simulator 2015 Materiel 1 22-03-2015 00:33
Lige NU! 85% Rabat på Train Simulator 2014: Steam Edition Andet 1 28-06-2014 00:33
Microsoft Train Simulator - Tak Generelt 1 08-09-2013 15:17
Microsoft Train Simulator - 3 spørgsmål! Materiel 2 31-08-2013 18:27
Hvis du endnu ikke har Train Simulator 2013 endnu... Andet 1 01-01-2013 12:27
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: