Jamen her er jeg så, og en meget kort info om mig: Jeg hedder Carsten Hansen, 31 år og fra Fredericia.
Ikke helt overdrevet tognørd, men tager da lidt billeder og film, nok mest af MY'er. Samtidig kører jeg lidt MSTS, det nye Rail Simulator er jeg ikke helt dus med endnu. Interessen for det er nok heller ikke så stort endnu, pga manglende dansk materiel og ruter. Men det kommer helt sikkert på et tidspunkt.
Angående sitet, er det meningen at det skal konverteres til et andet CMS-system på et tidspunkt. Et cms-system som er meget sikkert, nemt at administrere og som er utroligt simpelt at kode i.
Med hensyn til flytningen af tog-sim.dk, er det ikke unormalt at der fremkommer enkelte fejl, hist og her på siden, men det er noget der vil blive rettet hurtigst muligt.
Og når flytningen sker vil tog-sim.dk sikkert ikke virke et par timer eller mere. Her kan der så bruges dette link:
http://togsim.4host.dk.
Jeg håber vi får en kanon side, og det kan jo ikke gøres, uden at der er debat i forummet, og moderatorer til at styre indlæggene, så jeg vil da håbe at de der nu er moderatorer ikke siger deres stilling op. Der er vist noget med at man får karantæne, hvis man siger sin stilling op
Venlig hilsen
Carsten Hansen