Er der nogen der ved, om Windows Media Player går ind og piller ved grafik-indstillingerne når man installere den?
Jeg installerede den igår, genstartede maskinen. Nu kan MSTS ikke åbne af en eller anden grund. Jeg får kun en sort skærm op i 2 sekunder, som så forsvinder igen.
Marc
Ekspert
Antal indlæg: 1720
SV: MSTS vil ikke åbne efter Media Player 11 installation
Vi skal nok lige vide lidt mere.
Er det en opdatering af Windows Media Player, - normalt er den en del af Windows, hvortil der så kan komme opdateringer.
Har du ændret på indstillingerne da Media Player (evt. opdateringen) blev installeret.
Ellers kan du prøve at anvende "systemgendannelse", - så skulle MSTS gerne virke igen.
ADU
Meget øvet
Antal indlæg: 394
Jeg har aldrig haft problemer med Windows Media Player og MSTS. Heller ikke ved opdatering fra WMP 9 til WMP 11. Derfor tror ikke WMP ændrer noget i grafikken. Det er forekommet, at MSTS har givet "sort skærm", men det har skyldtes andre årsager.
Nej den er god nok. Jeg lavede en systemgendannelse tilbage til den 22.
Det eneste der er blevet installeret i mellemtiden, er Media Player 11. MSTS virkede nu. Så prøvede jeg en test, med at installere Media Player 11 igen, og så gik MSTS atter i sort efter computeren blev genstartet. HVAD der så lige har fået MSTS til at brokke sig, må guderne vide. Nå men den virker ihvertfald nu. Jeg lavede en systemgendannelse igen.
Det ville hjælpe hvis den havde kommet med en meddelse om hvad fejlen var, men der kom intet desværre.
Ellers tak for hjælpen.
Marc
Ekspert
Antal indlæg: 1720