knudbe skrev: Hej Mads,
Jeg kan godt følge dig i din kritik lidt hen ad vejen, og der er da også nogle fejl, men hvis man alene bruger KRS fra simulatorsiden og ikke skal bygge ruter og aktiviteter, så synes jeg ikke at det er så galt endda.
Og man må vel også sige, at værktøjerne til bygning skal kunne håndtere en hel del mere end hvis man "bare" vil spille.
Det jeg synes er ærgerligt er at der ikke er flere rigtige ruter fra "fastlandet" endnu. Jeg har aldrig været så begejstret for de engelske ruter, og så er der for mig kun den ene tyske rute at køre på. Men det er så også en nydelig rute
Jeg håber på at det lykkes for Erich at få nogen til at lave nogle danske signaler så han kan komme videre med danske ruter.
Nu er det jo heldigvis heller ikke alle som er ligeså hysteriske som jeg hvad spil og fejl angår, ja for den sags skyld alle mulige andre brugsting også.
Jeg er enhver butik/forhandlers mareridt. Og især i tilfælde hvor man har haft oceaner af tid til at lære af tidligere fejl, bliver jeg nådesløs.
Jeg håber selvfølgelig også at nogen vil gå i krig med noget dansk, udover Erich. Men er sikker på at det som skal få folk op ad stolene, er en smule mere succes for KRS, og det må vi jo håbe de får...... tsk... tsk...