Forum » Microsoft Train Simulator X » Generelt
Hvornår forventes produktet i handlen?

Udskriv debat

  HvornÃ¥r forventes produktet i handlen?
Skrevet af Michael84, 16/10-2007 20:52 (#1)

Hej..

Er der nogen af jer, som har kunnet finde frem til en forventet dato for, hvornår den nye udgave af TS er at finde i handlen?

Jeg har selv ledt lidt, men kan ikke finde noget.
Brugers avatar
Michael84

Lidt øvet



Antal indlæg: 14
Tilmeldt: 8/5-2004
Status:



SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Bab, 16/10-2007 21:45 (#2)

Det har stået i en andet tråd et sted, og budet var sidst i år 2008.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Ulrik, 26/12-2007 20:53 (#3)

Jeg har lige set, at der står 16. januar 2008 på Amason.com, men om det kun gælder USA står ikke klart.

Håber, at nogle kan hjælpe i dette forum.

Med venlig hilsen

Ulrik
Brugers avatar
Ulrik

Begynder



Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Dag Hammarskjölds Alle 3, 2. th. 2100 Ø
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Bab, 26/12-2007 20:59 (#4)

Jeg kunne ikke finde den på amazon, så hvis du har et link, så vil det hjælpe meget

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Anonym Bruger, 26/12-2007 21:23 (#5)

Det er KRS USA versionen han har fundet: http://www.amazon.com/Electronic-Arts...950&sr=8-5
Brugers avatar
Anonym Bruger

Ekspert



Antal indlæg: 2729
Tilmeldt: 8/5-2005
Status:

SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af BlackChart, 27/12-2007 12:08 (#6)

Og igen kan jeg kun sige, alle de datoer man finde ANDRE steder en producentes egen side skal man overhovedet ikke tro på, se bare hvor mange falske datoer der nåede at komme på KRS inden den rigtige kom på KRS' EGEN side!
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af AlvinM.J., 7/2-2008 02:33 (#7)

iføje ms selv engrang i 2009
Brugers avatar
AlvinM.J.

Medlem



Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 14/11-2006
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af PB, 7/2-2008 23:40 (#8)

De sku' da se at få fingeren ud Pfft

På den anden side giver det jo folk til tid til at prøve KRS..
Brugers avatar
PB

Meget øvet



Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 27/2-2007
Alder: 33
Status:

Mvh Pelle

SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Marc, 14/2-2008 14:25 (#9)

Jeg fortrækker en lang ventetid, og så til gengæld få et godt produkt uden en masse fejl. Det var der Kuju begik fejlen med RS. Det kunne ikke gå stærkt nok med at få den udgivet, og folk var utålmodige som bare pokker, og resultatet var et halv-færdigt produkt.

Jeg synes det er komisk på visse andre sider jeg har besøgt, specielt UK Trainsim. Folk brokker sig af H til over at tingene ikke bliver udgivet hurtigt nok. Og når så selskabet bøjer sig og udgiver tingene før tid, så ser man de samme folk brokke sig over de mange bugs der er i produktet. :roll:
Brugers avatar
Marc

Ekspert



Antal indlæg: 1720
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Skævinge
Alder: 36
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Bab, 14/2-2008 15:32 (#10)

Og hvorfor skulle det blive anderledes med MSTS 2 ?

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Ghosttrain, 14/2-2008 17:27 (#11)

Jeg er nu mere spændt på at se om MS, når den deres nye simulator kommer, også opretter supportforum og online support til deres brugere, og om MS vil spytte patches og værktøjer ud med samme fart som KRS, når det opdages at der er fejl og mangler, og MS kan teste så meget de vil, der skal nok blive fundet mange fejl hos dem også. Grin
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Dingo, 14/2-2008 23:45 (#12)

Det er muligt, men tror nu alligevel at vi vil se et mere seriøst produkt fra start. MSTS folkene er gode til at lytte til brugerne på flere af de store fora, og som jeg har skrevet tidligere har de jo et sammenligningsgrundlag i KRS. Og man kan vel næppe forestille sig at de har lyst til at gøre KRS's stunt efter. Bevares, KRS er godt på vej til at blive rigtig godt meeeen...... udgangspunktet var sørme skidt som Marc også skrev.

Der er tilsyneladende meget forskellige tolerancetærskler i blandt os togfreaks, og det er da også ok.
Men må lige sige, at i den spilverden jeg befinder mig meget i, havde folk flået Kuju i atomer for sådan en udgivelse (inden patchen).
(.... og nu venter jeg spændt på Bab's kommentar...) Grin Grin Wink

PS: Frankenstein, du mener da vel ikke sårn helt seriøst at Kuju var hurtige med den patch? Smile Ok, alt er hurtigt i forhold til patchen til MSTS-1
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Ghosttrain, 15/2-2008 08:22 (#13)

Hej Dingo
Jo, jeg mener faktisk at patchen kom rimeligt hurtigt. Du skal jo lige huske på hvor mange fejlmeldinger der skulle gennemgås, herefter skal skæg jo lige sorteres fra snot, så man har et overblik over hvad der er egentlige bugs og hvad der er fejl 40. Når man så er kommet så langt, så skal bugs jo rettes, men ej heller dette er helt nemt, for du skal huske på at ændrer du et komma i den en ende, kan du få ting i den anden ende til at gå ned. Kik forøvrigt listen igennem med rettelser af bugs samt forbedringer, den er ikke helt kort. Husk i dette tilfælde også på, at man samtidigt arbejdede på at færdiggøre US udgaven, samt i samme tidsrum har udviklet 2 DevTools med tilhørende Docs. Har opdateret FAQ's og et par ting mere.
Jeg sidder selv i en IT-afd på Sydhavsøerne hvor vi er 20 mand til ca 4500 brugere, ca 2600 PC'er, netværk, servere, telefoni og meget andet. Så jeg har en vis erfaring med at ting tager tid, også selv om der arbejdes på højtryk for at færdigøre projekter, fejlrettelse i programmer og meget andet. Så jo, jeg mener faktisk at KUJU har gennemført et stort stykke arbejde på en fornuftig tid. Smile
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<
 
Redigeret af , 15/2-2008 10:46

SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Bab, 15/2-2008 10:24 (#14)

Jeg skylder jo Dingo en kommentar, når nu han så gerne vil have den :lol:

Jeg er selv gamer. Der kommer tonsvis af spil, som alle har masser af fejl nu tildags. Men det er faktisk de færreste der kommer en patch til. Et af de bedste bilspil det seneste år, Test Drive Unlimited, blev ikke det stor hit, som det burde være. Netop fordi der kom en patch alt for sent, og at patchen desuden ikke løste ret mange af de fejl der er i spillet.

Alt for ofte kommer der er spil på gaden, som langt fra er færdigt. Og dagen efter man har købt det, skal man ud og hente 200 mb patch, som oftes bare løser det mest basale.

Og lad os ikke glemme MSTS 1. En patch, som stort set intet løser. Og det vil vist være synd at sige, at der ikke er fejl i MSTS 1.

Nu ved jeg jo ikke hvilke spil du spiller, men jeg kan ikke forestille mig, at du spiller fejlfri spil. Fordi de findes ikke.

Det bedste spil på den front, som jeg kender, er Guildwars. De retter fejl løbende, og de bliver automatisk downloadet når du starter spillet. Så er der bare en enkelt lille fejl, så er den rettet med det samme.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Dingo, 16/2-2008 10:36 (#15)

Det sidste afsnit i Bab's iøvrigt udmærkede svar, er egentlig det jeg vil svare på Frankensteins seneste indlæg i denne tråd.

Og Bab, du har helt ret i at der ikke findes fejlfri spil. Men mange af fejlene er så ubetydelige, at de ikke er værd at rette på - og mange opdager dem slet ikke. Men til orientering færdes jeg i Steam verdenen, som jo nok er mest kendt for Counter Strike, Half Life & Team Fortress. De er dog begyndt at hoste flere spilproducenters produkter også, dog ikke med helt samme opdateringsfrekvens.

Og tak for svaret Bab! :lol:
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Bab, 16/2-2008 10:58 (#16)

Jeg mener kun, at der har været ubetydelige fejl i KRS, så længe det drejer som om at spille spillet. De fleste fejl opstår først, når man kommer ind i editoren.

Fejl som forkert taste layout er noget man kan leve med i et spil hvor man ikke skal være hurtig på knapperne.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:



SV: Hvornår forventes produktet i handlen?
Skrevet af Dingo, 16/2-2008 19:03 (#17)

Hmm.... ja det er jo så der vi to er uenige, men lad os ikke bruge mere tid på det. Grin
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger



Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 12/10-2004
Alder: 55
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Østbanens tog til Hamburg, men hvornår? Real-Life-Tog 1 14-08-2011 13:18
Hvornår hedder det banegård? Real-Life-Tog 70 16-01-2010 16:20
Hvornår kommer der nye MSTS Ruter!?? Ruter 16 14-12-2007 20:19
Hvornår var det nu det var??? Andet 2 15-09-2007 12:02
Hvornår kommer s-tog del 2 Ruter 3 27-10-2005 16:59
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: