Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
ICE TD

Udskriv debat

  ICE TD
Skrevet af 95mira, 30/1-2008 17:49 (#21)

Remy skrev: på den siden må jeg registere meg som kunde og siden jeg nesten ikke kan tysk så velger jeg dansk samt porto blir mye biligere fra Danmark velger jeg fra Tyskland så er porto mye dyrere


Hos den webshop der bliver henvist til fra Protrains egen hjemmeside kan du købe de fleste pakker som download = Ingen porto Wink
Brugers avatar
95mira

Ekspert



Antal indlæg: 1238
Tilmeldt: 10/4-2004
Alder: 34
Status:

MVH
Mikkel


SV: ICE TD
Skrevet af , 30/1-2008 18:04 (#22)

Betafon har nogen.

http://www.betafo...57&idCHR=T
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: ICE TD
Skrevet af Remy, 30/1-2008 20:47 (#23)

Hos den webshop der bliver henvist til fra Protrains egen hjemmeside kan du købe de fleste pakker som download = Ingen porto


men da må du betale med Visa kort vis jeg ikke tar så feil og jeg har ikke visa kort
Brugers avatar
Remy

Meget øvet



Antal indlæg: 428
Tilmeldt: 18/11-2006
Bopæl: Oslo
Alder: 38
Status:


SV: ICE TD
Skrevet af Marc, 31/1-2008 00:34 (#24)

ljbanen skrev: Betafon har nogen.

http://www.betafo...mp;idCHR=T


Jeg var oppe hos Betafon for en uge siden, og de siger at de IKKE længere sælger ProTrain addons. Jeg undrede mig også, fordi at der står noget andet på hjemmesiden. Men jeg holder mig mest til hvad de siger i forretningen.

Remy skrev:
Hos den webshop der bliver henvist til fra Protrains egen hjemmeside kan du købe de fleste pakker som download = Ingen porto


men da må du betale med Visa kort vis jeg ikke tar så feil og jeg har ikke visa kort


Så vidt jeg ved, kan du også betale via bank-overførsel hvis du ikke har kreditkort.
Brugers avatar
Marc

Ekspert



Antal indlæg: 1720
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Skævinge
Alder: 36
Status:



SV: ICE TD
Skrevet af Remy, 31/1-2008 01:54 (#25)



Så vidt jeg ved, kan du også betale via bank-overførsel hvis du ikke har kreditkort.

jepp jeg så det ikke før nå
Brugers avatar
Remy

Meget øvet



Antal indlæg: 428
Tilmeldt: 18/11-2006
Bopæl: Oslo
Alder: 38
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: