Hallo I brokkehoveder
Det var ikke pænt skrevet, det ved jeg godt, men.....
Jeg har ikke tænkt mig, at holde hånden over nogen som helst, heller ikke mig selv.
Jeg starter fra en ende.
Den største synd brugerne begår er, ikke at læse den medfølgende README fil. Jeg har været ude for, at selv
garvede MSTS brugere, knalder mig oven i hovedet med, at mit lort ikke virker som det skal. Det viser sig så, at
man ikke har læst denne fil grundigt nok og efterfølgende virker skidtet som det skal.
Aktivitets byggerne er en flok sjove fyre. Af en eller anden grund, tror de at brugerne er tankelæsere.
Det er de ikke !
Min kæphest er den forbandede materiel liste. Hvis den ikke er detaljeret, udspecificeret, kald det hvad du vil, bliver
der problemer, skidtet kan ikke findes.
Hvis de bare ville skrive de dybe link i listen, så der bare skulle trykkes på den, så materiellet kom drønene af sig
selv, ville meget været nået.
Tag nu f.eks. Y toget, det har åbenbart voldt nogle problemer. Man burde gøre som følger:
Y-Tog ( et eller andet ) :
http://www.trainsim.dk/Download.asp?D...tte_LJ.zip Prøv selv!
( Okay, det kræver et Word program, men ældre udgåede programmer, kan vist nok hentes et eller andet sted gratis,
men det står vist i en anden tråd her på siden. )
Så let kan det som reglen gøres.
Desværre er det ikke alle sites, hvor det er muligt, men så kan man guide brugerene helt ind til DL linken, ved
at skrive stien.
En anden synd der begåes er, at nogle har en tendens til at syntes mindre godt om de navne materiellet har
de downloader og derfor døber det om. Det er måske kun mappen de omdøber, men alene det er nok til at
ødelægge det for alle andre. Deres mapper hedder jo ikke det, som aktivitetsbygerens gør, når de installere
materiellet.
Sagt på en anden måde. Når man laver ting, som andre kan/skal bruge,
må man ikke ændre på noget som helst
af det man bruger.
Forbudt, forbudt, forbudt.
Det er jo mange velmenene ord der skrives i denne tråd, men det skinner tydeligt igennem, at man ikke helt har
forstået, hvad det drejer sig om.
Det vi laver på dansk, er og bliver aldrig payware og så er det bestemt ikke alt payware, der er så godt som nogen
gerne vil gøre det til. Nogen laver kvalitet og andre laver kvantitet og en del af det sidste er noget skod med mange fejl
og totalt urealistisk. Man slår nogle hurtige streger og siger det er et cabview, i stedet for at bruge et foto af et rigtigt
og forsøge at animere det så godt som man kan.
Mht. DK2000F.
Jeg forstår ikke jeres fustrationer. Har da selv installeret den
EN gang, hvor den virkede med det samme.
I må gøre en masse mystiske ting, så den bryder sammen.
Den er god nok og virker som den kan og skal.
Jeg vil sammen med Jer bede til, at aktivitetsbyggerne tager sig sammen og laver nogle proff. materiel lister
og overholder de enkelte regler mht. downloaded materiel.