Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Noon mixed freight

Udskriv debat

Noon mixed freight
Skrevet af Dolph, 31/12-2006 16:32 (#1)

Hej til dem der læser dette.

Jeg er forholdvis ny i at spille train.sim, så undskyld hvis mine spørgsmål er lidt underlige.

jeg har spillet en del ruter nu, og er kommet igennem uden de store problemer.

Det ændrede sig dog da jeg skulle prøve Noon Mixed freight over Marias pass.

Mit spil blev stoppet da jeg smadrede en coupler (måske for meget bremsen og gassen op ?)

Det jeg ikke forstår er at der i beskrivelsen står at man skal smide det ene lokomotiv i Essex Yard. Undervejs på ruten var der en blinkende blå streg på min route map. Er det der man skal smide lokomotivet?

Der stod ikke noget om at det var Essex Yard, og på intet tidspunkt stod der at jeg var ved essex Yard. Alligevel stod der i evalueringen at jeg ikke fik sat mit lokomotiv, og mange tog blev forsinkede fordi man måtte lede efter hvor det var henne af...

Nogen der kan hjælpe?

/Jesper
Brugers avatar
Dolph

Begynder

Antal indlæg: 6
Status:

SV: Noon mixed freight
Skrevet af KimS., 1/1-2007 15:08 (#2)

Velkommen til Jesper.

Nu tror jeg ikke, der er ret mange her, der køre på standard ruterne, men den med knækkede koblinger
kan klares med dette lille program http://team.routebuilders.dk/Download...er_fix.zip

Der nu mange andre ruter og meget andet materiel, som er lidt mere dansk. Men først var det nok en god ide, at
rådføre dig med, hvad det er for en ting ( MSTS ), du har med at gøre.
Her på siden, er der en del guider, som det ville være en god ide, at gnaske sig igennem. De fortæller lidt om både
dit og dat, eks. hvordan man installere ruter og materiel.
Kik her : http://www.tog-sim.dk/TSDL-index-req-...id-11.html

Når du har været disse igennem, er jeg sikker på, at du klare det meste.

God fornøjelse.
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af Dolph, 1/1-2007 17:05 (#3)

Hej Kim

Tak for svaret

Ja, jeg er næsten klar over at de fleste herinde kører på andre router end standard ruterne, og jo. Jeg skal da helt klart også have fat i nogle danske strækninger og Loks.

Dog har jeg bare valdt at prøve at lære spillet lidt, inden jeg kaster mig ud i diverse downloads Smile

/Jesper
Brugers avatar
Dolph

Begynder

Antal indlæg: 6
Status:

Skrevet af KimS., 2/1-2007 02:02 (#4)

Dolph skrev:
Dog har jeg bare valgt at prøve at lære spillet lidt, inden jeg kaster mig ud i diverse downloads Smile

/Jesper

Det er det du skal bruge guiderne til. Man kan lige så godt springe, som krybe i. Det kan ikke andet end gå galt Pfft Smile
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: