Jamen jeg kan da godt lige kommentere....
Med de mange skift, flytninger, ndelæggelser og oprettelser af sites, så var mine materiellister mere eller mindre ubrugelige allerede inden aktivitene blev udgivet. Så de aktiviteter der kommer fra min hånd har ikke længere en materielliste i pakken. I stedet lægger jeg den påmin egen site, så jeg løbende kan vedligeholde og ændre links efterhånden som der sker ændringer. (der ligger i øjeblikket kun en enkelt)
Jeg er også i gang med en ensrette de consister jeg bruger. I stedet for at navngive dem efter aktiviteten som jeg elles har gjort, så begynder filnavnene nu med KB_P (P=Player) og KB_T (T=trafik).
Et IC3 VIA trafiktog som består af 3 sæt vil så hedde "KB_T MF_VIAx3.con" - det er alligevel en consist der vil indgå i stort set samtlige aktiviteter så hvorfor ikke genbruge den....
Hvis det så siden går helt galt, så det materiel jeg bruger udgår helt og skal erstattes af noget helt andet, så kan jeg jo bare lave en .RAR-pakke med opdaterede consister der så vil virke til alle nuværende og kommende aktiviteter.
PS! Hvis nogen aktivitesbyggere synes at det er smart, så er de velkomen til at genbruge idéen. Eller gå hele vejen og simpelthen bruge de con-filer jeg laver (helt eller delvist). Man skal bare ikke lave om på dem, for så vil det gå helt galt