Jooo, den vej kan man godt sige jeg er en amatør, og det ord må man meget gerne bruge, når vi taler sådanne begreber
Men det var hverken det undertegnet eller Hec mente. Jeg syntes fra dag et, Team Klat har været meget useriøse.
Og her taler jeg lige fra fiktive MZ4 i design der aldrig har kørt, til offentliggørlse af MX screenshots selv om der var andre aftaler, til deres valg af team navn, til deres hjemmeside adresse. Sårn nogle ting syntes jeg sender et meget useriøst signal, også kaldet amatøragtigt signal
Og jeg VED der er flere der deler den holdning, men som ikke tør sige det lige ud.
Det er ikke ment som et personligt angreb på nogen, for Hec og Co har skam også lavet seriøse ting, men som konstruktiv-kritik, for det ærgelig at få ting skal ødelægge flere gode.
Hvis de i stedet for at var gået på bag ben, havde fundet en stille og rolig løsning på bl.a. EA problemet, var det her aldrig sket, så simpelt er det.
Samme kan man jo i bund og grund sige om Train-sim.dk, hvilket jeg efterhånden fornemmer er ved at være en ting vi alle har accepteret, og lært lidt af.
Nu kommer der en ny simulator vi alle burde samle os om, tag ikke tvivl om jeg er åbent indstillet, så længde det kan køre på et voksent niveau. Og her har vi alle et ansvar ! Jeg syntes tog-sim.dk har haft en meget stram holding tile moderation, og det har i flere tilfælde været medvirken til unødvendige konfrontationer ! men det ér en meget svær balance man skal finde. Og det ér meget svært at læse ud fra ord, hvad en person realt set har tænkt om ment med et given udsagn !