Hej Knud!
Jeg kan svare positivt til alt (bortset fra, at jeg ikke lige har højreklikket på min apk-fil), men jeg kan fortælle, at der skete "ting og sager" hjemme på PC'en i går.
Jeg prøvede alle de gode råd, jeg havde fået, men stadig intet hjalp.
Imidlertid gik jeg og små-irriterede mig over, at jeg ikke kunne finde MSTS' egen activity editor, for der stod jo ikke noget om den, når jeg startede MSTS. Jeg tænkte, om det måske var en option, som jeg havde fået valgt fra, så derfor smækkede jeg min installations-cd i drevet og tjekkede, om der var en mulighed for at tilvælge den, eller noget (Hvis jeg ikke kunne download'e en aktvitet, så kunne jeg måske selv lave en..??)
På et tidspunkt i processen indser jeg, at der ikke er nogen options i dén retning, så jeg afbryder processen (Cancel..). Der får jeg så en indikation af, at den vil rydde op efter sig efter installationen, og det gør den så en anelse for effektivt, for bagefter er i hvert fald mit ikon på desktoppen forsvindet, og jeg kanheller ikke finde noget i start-menuen.
Jeg kan dog fint starte MSTS ved at køre exe-filen direkte fra folderen, og MSTS kører tilsyneladende fint nok. Et eller andet får mig til at prøve at åbne apk-filen mens MSTS kører i baggrunden - eller rettere: jeg dobbelt klikker på apk-filen inde i windows commander, hvilket aldrig har givet noget resultat, men lige pludselig behandler den apk-filen som en alm pakket fil, og jeg får presenteret en fil ved navn RV2309, og hvis jeg åbner den i en text-editor, så kan jeg se henvisninger til DENMARK 2000 E.
Wow - snak om et skridt fremad. Jeg haster med at prøve den anbefalede måde (træk apk-filen over på tsunpack.exe) og nu får jeg minsandten at vide, at den ikke kan finde MSTS
Kan godt være, at jeg er stor optimist, men jeg synes, at jeg ser en antydning af lys for enden af tunnelen
Det sidste jeg nåede i går var at installere MSTS igen - simpelthen lige oven i resterne af den gamle installation - det vil nok ennda overraske mig, hvis det virker, men så må jeg jo starte forfra igen. Det er sk.. irriterende at installere materiellet igen, men så har jeg da noget at få en aften eller to til at gå med igen ;o)
Hold k! jeg bliver god til det her engang (når ingen gider lege med MSTS mere :lol
Mvh Sten